Efter att ha sökt runt lite i trådarna utan att hitta något ordentligt svar så försöker jag med en egen tråd.
Efter att ha hittat en väldigt snygg vit-baserad bakgrundsbild till mitt skrivbord så kände jag att jag behövde byta färgen på ikonernas textnamn från det vita med svart bakgrund.
Har varit inne och letat i system --> Avancerat -- > Prestanda --> Inställningar utan att hitta vad jag sökte (enda i närheten var att få någon extremt ful blå rektangulär ruta bakom texten).
Så nu undrar jag hur jag kan på något inte allt för svårt sätt skulle kunna byta färg på mina ikoners namn till kanske svart eller annan mörk färg. Jag har förstått efter mina sökningar att man kan leka runt lite med program som Style XP och ev hitta mitt svar där men innan jag ger mig in på okänd mark så ville jag fråga om det finns något enklare sätt att fixa mitt "enkla" problem.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!