Oooohhh jobbigt jobbigt, men på sätt o vis förtjänar han det.
hur menar du? ok han körde full och råkade döda sin polare, men polarens föräldrar anmälde ju inte honom... så det enda han döms för är fyllekörning, kan ju knapast vara värt 2år
hur menar du? ok han körde full och råkade döda sin polare, men polarens föräldrar anmälde ju inte honom... så det enda han döms för är fyllekörning, kan ju knapast vara värt 2år
Vållande till annans död kallar jag det för. Jag diggar verkligen Boulala men han gjorde bort sig enormt där.. Hade han bara skippat och hoppat på den där motorcyckeln med sin vän på fyllan så hade det som hände inte behövt hända.
Jag tycker att 2år är ett shysst straff.
Har för mig det var 2 år, orkar inte kolla upp det heller.
Jävligt synd tycker jag med, han skata ju riktigt nice.
Han fick 4 år men kan bli villkorligt frigiven efter 2.
fan nu blev jag sugen på att kolla flip sorry
Jag tycker 2 år på sätt och vis var högt, han kommer nog alltid ha men av skadan själv. Att Cross dog är ju såklart en tragedi, men det står ju i artikeln att det var på hans initiativ. Speciellt när Cross föräldrar inte anmälde så känns 2 år lite mycket. Men det är klart kör man mc utan hjälm så
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!