2008-05-06, 23:51
Medlem
sjuksysters avatar
Vart tog hon vgen denna gudomliga varelse? Ngon som vet? Ngot nytt p G? Har alla hennes skivor och har under mnga r lyssnat bde p den hrliga rsten och de vackra texterna.
Citera
2008-05-07, 11:53
Medlem
schizophrenias avatar
Fljande information skrevs p hennes hemsida den 4:e mars i r:

"After a long hiatus, with news that Stina will be releasing an album shortly, I have decided to revamp the site and bring it more up-to-date."

Jag ser fram emot att f hra ngot nytt med Stina Nordenstam. Det r vl dock inte troligt att man fr se henne live ngra fler gnger.
Citera
2008-05-07, 13:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sjuksyster
Vart tog hon vgen denna gudomliga varelse?
Har hon ngonsin tagit vgen ngonstans? Hon r ju stndigt aktiv, och har slppt ny skiva ungefr var tredje r sedan 1992. En av Sveriges mest underskattade artister.
Citera
2008-05-07, 19:05
Medlem
sjuksysters avatar
Nej, det r vl inte det.... Det r verkligen min drmkonsert. Hon r otroligt underskattad. Ser fram mot den nya skivan nu d, hoppas att den kommer snart. Tack fr svar!
Citera
2008-05-07, 19:09
Medlem
sjuksysters avatar
Vilken skiva tycker ni r bst?

Jag gillar den senaste mest. The world is saved "Get on whit your life" r nog helt klart min favvolt.
Citera
2008-05-07, 19:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sjuksyster
Vilken skiva tycker ni r bst?

Jag gillar den senaste mest. The world is saved "Get on whit your life" r nog helt klart min favvolt.
Nr Little Star singeln kom ut s var det s oerhrt frscht och nyskapande, s albumet 'And She Closed Her Eyes' ligger mig nrmast fortfarande.
Citera
2008-05-13, 13:51
Medlem
ubersantas avatar
Knns s frutsgbart men jag svarar nd And She Closed Her Eyes. Underbar skiva och jag ahr inte riktigt kunnat ta till mig de andra p samma stt.
Citera
2008-05-13, 14:05
Medlem
TYGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ubersanta
Knns s frutsgbart men jag svarar nd And She Closed Her Eyes. Underbar skiva och jag ahr inte riktigt kunnat ta till mig de andra p samma stt.

Knner samma - And She Closed Her Eyes r genomgende fin. Jag gillade ven coverskivan.
Citera
2008-05-13, 14:17
Medlem
elevators avatar
"soon after christmas" r vrldens vackraste lt. ett av de finaste minnen jag har tillsammans med en flicka bygger p den.
Citera
2024-12-26, 15:31
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Trden dormant allt sedan vren r 2008. Det r typ 16 bast. Vi vgar knappt vcka, men nu gller det levnadsteckningen fr en talangfull artist.

Aktivistfeministiska redaktioner p PubLick Service Sveriges Radio SR har under hsten r 2024 krt stndigt terkommande blnkare i ett tema om att typ misogyna mn snkte Stina. Att Stina sjlvalt gick in i Tystnaden, eftersom femme kompositrers utseende bedms fre deras kompositioner.

r det s i fallet Stina? Vad sger musikskribenterna? Vad tycker kamrat Den Andres Loco ? Vad sger Jaan Gradhvall? Vad sger alla starka kvinnor som r underskande murvlar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in