2014-08-22, 01:36
  #9805
Medlem
NorthSNKRs avatar
Alltså skafferiet... produktplacering?

http://www.tradition.net/objekt/443121/#bilder
Citera
2014-08-22, 05:46
  #9806
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
Alltså skafferiet... produktplacering?

http://www.tradition.net/objekt/443121/#bilder

Det är väl inte så märkligt att man köper på sig lite fler förpackningar om det är extrapris OCH man har plats för det hemma?
Citera
2014-08-22, 06:10
  #9807
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
Alltså skafferiet... produktplacering?

http://www.tradition.net/objekt/443121/#bilder
ser samma sak hos kompisen som slår till när det är köp 3 betala för 2 o dylikt men lite ocd över uppställningen
Citera
2014-08-22, 11:17
  #9808
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Det är väl inte så märkligt att man köper på sig lite fler förpackningar om det är extrapris OCH man har plats för det hemma?

Visserligen inte, men allt står verkligen perfekt uppradat med produktnamnen vända utåt.. och det är väl ett ganska smart sätt att produktplacera på?
Citera
2014-08-22, 11:39
  #9809
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
Visserligen inte, men allt står verkligen perfekt uppradat med produktnamnen vända utåt.. och det är väl ett ganska smart sätt att produktplacera på?
P äger huset.
Citera
2014-08-22, 11:45
  #9810
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumalauta
P äger huset.

Haha, ja det förklarar saken
Citera
2014-08-22, 14:06
  #9811
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
Den här varianten på kök har jag faktiskt inte sett tidigare... känns inte så praktiskt med diskhon i ena änden och spisen i andra?

http://www.svenskfast.se/bostadsratt/stockholm/solna/solna/karolinska/olof-af-acrels-vag-5--nb/73298#bildlista

Sjukt opraktiskt, men det såg väldigt litet ut så de hade nog inget val. Kanske var det bara kokskåp från början? Det är en pelare mitt i ser det ut som, så det går nog inte att få det så rasande mycket bättre heller. Men bänkytan blir verkligen minimal.
Citera
2014-08-22, 15:10
  #9812
Medlem
Brokenbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumalauta
P äger huset.

Herr och fru P köpte huset 120620 för 22 750'.
Citera
2014-08-22, 15:14
  #9813
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Det är väl inte så märkligt att man köper på sig lite fler förpackningar om det är extrapris OCH man har plats för det hemma?

I vanliga fall är det inte konstigt alls, men efter en googling på vem säljaren är så blir det fasiken skrattretande med denna produktplacering. Undrar om det ens är lagligt att göra så här?!
Citera
2014-08-22, 16:18
  #9814
Medlem
(För sent för edit på mitt förra inlägg)

Lägg märke till hur dessa "gröna" produkter står uppradade omlott så det ser "mer" ut. Varför i hela friden står dessutom dessa kartonger på vägghyllan vid dataskrivbordet? Är det "pokaler" för vunna prestationer inom matmarknaden.
Citera
2014-08-22, 16:20
  #9815
Medlem
Brokenbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brokenback
Herr och fru P köpte huset 120620 för 22 750'.
Fel av mig, blev avbruten, de köpte det förra sommaren 130620.
Citera
2014-08-22, 19:02
  #9816
Medlem
dayweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumalauta
P äger huset.
Som om inte han får nog med pengar? Nä fyfan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in