Citat:
Ursprungligen postat av
Oddball
Det är väl inte så märkligt att man köper på sig lite fler förpackningar om det är extrapris OCH man har plats för det hemma?
I vanliga fall är det inte konstigt alls, men efter en googling på vem säljaren är så blir det fasiken skrattretande med denna produktplacering. Undrar om det ens är lagligt att göra så här?!