Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid
Jag tycker det ser mysigt ut. Det verkar vara bra ljusinsläpp från fönstren så jag tror inte man lider av att väggarna inte är vita överallt. Möjligen kan det bli lite obalans el vad man ska säga där i början med det ganska "tunga" träpaneltaket till vita väggar. Man blir nästan rädd att taket ska ramla ner på en. Eller så är det bara en vanesak - att tak ska vara ljusare än väggarna?
Det är klart, jag skulle inte inreda exakt likadant (skulle i o f s inte ha råd med huset heller) - det är nog en äldre generation som bor där, men jag tycker det är roligt att det fortfarande finns "objekt" som inte är home-stageade i kritvitt.
Jag gillade det också, särskilt biblioteket var vackert. Jag hoppas att köparen inte renoverar sönder huset, det förtjänar att se ut sådär framöver också. Stilen hänger ju ihop med vad det är för hus. Jag skulle inte vilja bo sådär i ett modernare hus, men jag skulle inte vilja bo minimalistiskt vitt i ett sånt hus heller. Så det ska vara rätt stil till rätt hus och där tyckte jag ändå att det funkade rätt bra, även om det inte var klockrent hela vägen.