Vad det inte den flinande bögporrskådisens bolag som skulle sälja lägenheten ?
Mr. Eklund sålde bara lägenheten tidigare till vad jag skulle gissa är dagens ägare - men nu är den som synes ute till salu igen, fast med en annan mäklare, inget konstigt med det.
Undrar vad det här är? En fin tvåa i gamla stan till ett bargain-price. MEN, den är inte belåningsbar. Vad i hela friden är det då?? Del i oäkta förening, eller vad..? De väntar sig alltså att köparen cashar objektet?
Hur har man orkat lasta upp så mycket skit högst upp i byggnaden? Schysst med en soffa framför öppna spisen.. jag som trodde att varje hem i 2013-talets sverige hade en platt-tv framför soffan
Hur har man orkat lasta upp så mycket skit högst upp i byggnaden? Schysst med en soffa framför öppna spisen.. jag som trodde att varje hem i 2013-talets sverige hade en platt-tv framför soffan
Jag tyckte att den var jättemysig, men den är säkert ganska klaustrofobisk IRL!
Mr. Eklund sålde bara lägenheten tidigare till vad jag skulle gissa är dagens ägare - men nu är den som synes ute till salu igen, fast med en annan mäklare, inget konstigt med det.
Annars brukar deras grejer ganska ofta dyka upp hos andra mäklare till kraftig rabatt om det är trögsålt. Jag säger inte att det var så i det här fallet, men jag har sett flera andra liknande fall. Det känns som att ESNY väldigt ofta tar i rejält när det gäller kvm-priset.
Den var mysig men kanske inte så praktisk. Jag gillar inte när det är så jäkla lågt till tak vid sängen heller. Men jag tyckte varken att den var så rasande udda eller hemsk på något sätt. Det finns massor av såna lägenheter i Stockholm numera när varje kvadratmeter är så pass mycket värd, då är det värt att trycka in lägenheter i varenda prång där de kan få plats.