• 1
  • 2
2008-05-08, 21:04
Medlem
gosas avatar
För den som undrar och kanske fortfarande är osäker..

Hade inga problem att uppdatera min XP Pro Corporate till SP3, trots mina "tveksamma ägarförhållanden".

Inget WGA-tjafs, Inget problem med Produktnyckeln.
Citera
2008-05-09, 00:07
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gosa
För den som undrar och kanske fortfarande är osäker..

Hade inga problem att uppdatera min XP Pro Corporate till SP3, trots mina "tveksamma ägarförhållanden".

Inget WGA-tjafs, Inget problem med Produktnyckeln.
Nej inte jag heller.
Läste innan jag installerade uppgradingen att endel har fått cracka om sina exemplar utav XP, men det gäller uppenbarligen inte alla crackar.

Gällande teman, dom som använder Uxtheme patcher kommer få patcha om och då hittade jag följande som fungerar perfekt för SP3 om man inte
vill byta filer själv. (Då den gamla UxTheme patcher inte biter på SP3)
http://www.public.sytes.net/hoefs/wi...me.php?lang=en
Citera
2008-05-09, 18:55
Medlem
rallysallys avatar
sp 3 funkar utmärkt för mig, kört med samma gamla wgacrack i 4 år.
Lycka till
Citera
2008-05-09, 19:51
Moderator
MondoBizarros avatar
Uppdaterade mitt engelska XP Pro till SP3 utan problem, men när jag skulle uppdatera tjejens svenska XP Pro via Windows Update körde det ihop sig...lämnade med ett error som inte sa något och mer blev det inte.
Laddade istället ner det direkt till hårddisken och körde därifrån med samma resultat.
Jag ska testa min laptop senare och se om det blir samma fel där, annars har jag redan tankat XP Corp. Ed. med SP3 integrerat...
Citera
2008-05-09, 23:54
Medlem
Gör ditt "oäkta" xp pro sp2 till "äkta" xp pro sp3

Hittade ett litet trevligt program när jag var ute och googlade. De du behöver är ett "oäkta" windows sp2 på skiva (en äkta går också bra men då läser du troligtvis inte denna tråden.) En serial t.ex den här Q3MYB-CPJGF-GRM87-7KH34-4HMK8 . Ladda ner detta program http://rapidshare.com/files/11376150...ilang.exe.html
Detta program skall göra ditt oäkta ex av xp sp2 till äkta xp sp3. Eftersom programmet tar ca 3 timmar på sig att bli färdigt. (Det laddar ner filer direkt från microsoft under installationen.) Så har jag ej provat det fullt ut ännu. Ville bara lägga upp det så fort som möjligt så att folk här kan utvärdera programmet.!
Citera
2008-05-10, 07:31
Medlem
fredagärskönts avatar
Skillnad?

Halloj!

Tänkte bara fråga vad det är för skillnad på SP2 och SP3?
Citera
2008-05-10, 13:37
Medlem
Ett hett tips är att inte köra PS3 på en kopia av XP.
Det är ett SP som nästan enbart inriktar sig mot att få folk att validera
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in