Käkade ca 600-700mg för en vecka sedan, åkte till en polare senare på kvällen och helt plöttsligt så blev jag helt konstig i kroppen.
Mina fingrar och tår typ drar ihop sig och spänner sig på ett lustigt sätt, det börjar sticka i dom som fan.
Även ansiktet känns konstigt och jag kan nästan se hur det skakar inifrån ögonen. Blir ju såklart livrädd att det är ett krampanfall, men det låter inte som ett?
Hur som helst ligger jag kvar och vilar 10 minuter, inte mycket händer så jag pallrar mig ut och röker en cigg, sakta men säkert släpper spänningarna/ihop dragningarna.
Efter 20 minuter bestämmer jag mig att sätta mig i bilen och köra till akutmottagningen för att säga att jag troligen haft ett krampanfall, vill ju inte köra 4 mil hem med bilen om det skulle hända på vägen. Dom kollar min puls, blodtryck osv. och ser inget lustigt där, fick aldrig tag på en doktor så jag åkte hem efter några timmars vilan.
Dagen efter hade jag världens träningsvärk på översidan av mina fötter...
Lustiga var att för i måndags fick jag för mig att köra en omgång till och ni vet ju vad man säger, när man smakat det goda vill man ha mer, så det sprang vist iväg till 900mg tot. under några timmar.
Inget lustigt hände i kroppen den gången inte och jag var väl mysig och go i nästan ett dygn efter första tabletten
Mådde dock dåligt två dar efter, illamående och hunger, kvittar vad jag åt och drack, om jag var mätt eller hungrig så hade jag alltid den där konstiga känslan i magen.
Well