2008-05-03, 22:11
Medlem
Liberaliss avatar
Klottersanerare kan man ju inte få nog av. Om de inte klarar av den uppgiften kan de väl börja langa? Kan tjäna mycket på det
2008-05-03, 22:11
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Äspen
Var det inte du som sa att du, praktiskt taget, onanerade till bilder på svältande somalier och andra i Afrika?

Nej. Du har förväxlat mig med någon. Jag är bara en ondskefull rasist, inte pervers.
2008-05-03, 22:14
Medlem
Aakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tehvao
De flesta invandrare som "väller" in hit till Sverige har nog högre IQ än du.

Alla blattar som kommer hit är inte bönder. Jag slår vad om att de flesta har en högre utbildning än du.

Om de är så smarta som du säger varför kommer de då till Sverige?
2008-05-03, 22:16
Medlem
sartuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeah´s
Även högre utbildningar i U-länder håller en sämre standard. Se på totalitära länder som tex Iran. Dom försöker hålla sig extremt isolerade från västinfluenser, och per automatik också de senaste rönen inom vår forskning. Framsteg börjar oftast med teorier, västifierade-teorier ses ofta som något fienligt i dessa länder och förkastas innan de hunnit rota sig i respektive läroverk.

Vad är du för pajas egentligen? Du bara hittar på en massa trams

Min farbror som bor i Iran var universitet lärare i Kanada och undervisade fysik och matematik. Tro det eller ej, men han blev utbildad i Iran och fick jobb direkt i Kanada. Han kom dock tillbaka till Iran för hans fru ville bo nära släkten.

Nästa gång du skriver något ta reda på fakta.

Pajas!

Iran's Sharif university(Electrical Engineering Department) best of the world.
"Without doubt the best university in the world"
"There is an unbelievable intelligent in this country"

http://uk.youtube.com/watch?v=0cDR_CK-tfI
Senast redigerad av sartus 2008-05-03 kl. 22:20.
2008-05-03, 22:21
Medlem
Äspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nalin_Pekgul
Nej. Du har förväxlat mig med någon. Jag är bara en ondskefull rasist, inte pervers.
Du onanerade inte, men jag är nästan säker på att du sa att du log när du såg svältande barn.
2008-05-03, 22:22
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piketbussAB
Källa?

http://sv.wikinews.org/wiki/Var_tredje_arab_analfabet

http://sydsvenskan.se/varlden/article310288.ece

Citat:
Du onanerade inte, men jag är nästan säker på att du sa att du log när du såg svältande barn.

Jag är inte så värst emotionell av mig. Men jag tror nog på kraftigt reducerade bidrag och en viss form av svält som den bästa medicinen mot somaliska och arabiska bidragsparasiter. En slags diskriminerande nattväktarstat om man så vill.

Eftersom du påstår att majoriteten av våra nysvenskar är högutbildade borde även du anse att en kraftig reducering av socialbidragen vore rimlig, eller hur?

Det skulle ju inte påverka alla högutbildade raketforskare från MÖ eller hur?
Senast redigerad av Nalin_Pekgul 2008-05-03 kl. 22:38.
2008-05-03, 23:08
Medlem
Äspens avatar
Citat:
http://sv.wikinews.org/wiki/Var_tredje_arab_analfabet

http://sydsvenskan.se/varlden/article310288.ece

Jag är inte så värst emotionell av mig. Men jag tror nog på kraftigt reducerade bidrag och en viss form av svält som den bästa medicinen mot somaliska och arabiska bidragsparasiter. En slags diskriminerande nattväktarstat om man så vill.

Eftersom du påstår att majoriteten av våra nysvenskar är högutbildade borde även du anse att en kraftig reducering av socialbidragen vore rimlig, eller hur?

Det skulle ju inte påverka alla högutbildade raketforskare från MÖ eller hur?

Jag syftade på att du tyckte det var trevligt att se döende barn i Afrika, inte invandrare. Struntsamma, det är OT ändå.

Jag är 100% för en sänkning av socialbidragen. När har jag påstått att majoriteten av "nysvenskarna" är högutbildade?
2008-05-03, 23:16
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:
Jag syftade på att du tyckte det var trevligt att se döende barn i Afrika, inte invandrare. Struntsamma, det är OT ändå.

Du har blandat ihop mig med någon. Jag har inte utvecklats så långt i min främlingsfientlighet ännu.

Men vem vet...

Citat:
Jag är 100% för en sänkning av socialbidragen. När har jag påstått att majoriteten av "nysvenskarna" är högutbildade?

Citat:
Ursprungligen postat av tehvao
De flesta invandrare som "väller" in hit till Sverige har nog högre IQ än du.

Alla blattar som kommer hit är inte bönder. Jag slår vad om att de flesta har en högre utbildning än du.

Det var visst tehvao, men ni ser ju alla likadana ut.
2008-05-03, 23:19
Bannlyst
Citat:
Du har blandat ihop mig med någon. Jag har inte utvecklats så långt i min främlingsfientlighet ännu.

Var du inte alls främlingsfientlig när du röstade på M i senaste valet?

Jag vill också ha svar av tehvao. Om nu de flesta är så smarta, varför kommer då de flesta hit när de inte behöver?
2008-05-03, 23:25
Medlem
sartuss avatar
Nalin_pekgul

Borde inte du påverkas på ett negativt sätt om bidragen försvinner eller minskar? För du är väl en bidragsberoende hemmasittare som är helt empatilös då du själv sagt att du gillar att se fattiga icke-vita barn svälta?

Du har just nu 8.14 inlägg per dag. Ett tips, skaffa ett liv, en utbildning och ett arbete. Sen kan du klaga på invandrare som missköter sig!
2008-05-03, 23:29
Medlem
-TnT-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan_

Jag vill också ha svar av tehvao. Om nu de flesta är så smarta, varför kommer då de flesta hit när de inte behöver?
För de vet att i Sverige behövs det inte jobbas, pengar rakt ner i fickan inga krav osv osv. Det fick vi svart på vitt när Danmark började dra åt tumskruvarna med olika integrations reformer. vem kom snyftandes över bron och bosate sig i Sverige?
2008-05-03, 23:30
Medlem
Äspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan_

Det är väl ganska smart att flytta till ett land där man får en massa bidrag, eller vad säger du?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in