2008-05-02, 13:48
Medlem
GNAGETjonass avatar
Hej, jag får meddelanden hela tiden om att det är diverse virus och "trojaner" och massa annat skit på min dator.. Så hörde att man kan omformatera datorn, men hur gör man det? Blir datorn helt "ren" efter att man har gjort det eller?
Har noll koll vad gäller datorer
2008-05-02, 14:17
Medlem
h-kans avatar
http://www.flashback.org/showthread.php?t=408391
2008-05-02, 14:20
Medlem
RealMadrid852s avatar
http://xps.maratonmannen.se/
2008-05-02, 17:03
Medlem
Korvstekels avatar
Alltså, varför i helvete postar folk alltid sina windowsproblem under övriga operativsystem!? Vad låter mest troligt att handla om windows: Datoranvänding - MS Windows eller Datornanvändning - Övriga operativsystem; folk är fan dumma i huvudet.

Skall det vara så jävla svårt att posta i rätt forum?
2008-05-02, 17:19
Medlem
oscarericsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korvstekel
Alltså, varför i helvete postar folk alltid sina windowsproblem under övriga operativsystem!? Vad låter mest troligt att handla om windows: Datoranvänding - MS Windows eller Datornanvändning - Övriga operativsystem; folk är fan dumma i huvudet.

Skall det vara så jävla svårt att posta i rätt forum?

Står dock i texten att han "har noll koll på datorer"

Men ja, den blir helt ren när du formaterar. Sluta surfa så mycket porr, så ska det nog ordna sig
2008-05-02, 17:20
Medlem
djb2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscarericson
Står dock i texten att han "har noll koll på datorer"

Men ja, den blir helt ren när du formaterar. Sluta surfa så mycket porr, så ska det nog ordna sig

wörd...
2008-05-02, 20:54
Medlem
Naikons avatar
En fråga här bara, har inte orkat prova själv. Men - jag skapade för inte så länge sen en Master-DVD som datorn rådde mig till att bränna. Har inte en aning om vad som är på den eller vad den gör. Är det så att den är skivan till operativsystemet som man kan omformatera med? Det följde inte med någon XP-cd till datorn när jag köpte den.
2008-05-03, 08:35
Medlem
SLOBs avatar
Windowsamne- alltsa fel forum.

Klick.
/S mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in