• 1
  • 2
2008-06-13, 16:51
Medlem
rallysallys avatar
Jag har krt samtliga gamla hrddiskar p xp och ingen har slats ner med tiden. Underhll systemet s gr det som smort.
Jag kan ju sga s hr; Innan windows vlkomstmelodi har klingat ut r jag ute p ntet! (bertta det bara inte fr ngon, de kommer tro att det r en skrna)
Citera
2008-06-13, 19:38
Bannlyst
Underhll hurd?

Formatering=radering och en massa jobb.

Ska kolla in SOS etc.
Citera
2008-06-13, 20:30
Medlem
rallysallys avatar
Med underhll menas inte formatering. Rensa upp regi... Finns massa trdar i forumet om detta. Hur kan det komma sig att jag som jobbar med min dator 5 timmar varje dag, ret runt, installerar och avinstallerar en j.. massa program, laddar hem allskns skit och r inne p en massa fulsidor nnu inte drabbats av en dunderseg boot eller liknande? Ja du, underhll din dator o klappa lite snllt ibland Fr tips r ni vlkomna att frga.
Citera
2008-06-14, 09:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rallysally
Med underhll menas inte formatering. Rensa upp regi... Finns massa trdar i forumet om detta. Hur kan det komma sig att jag som jobbar med min dator 5 timmar varje dag, ret runt, installerar och avinstallerar en j.. massa program, laddar hem allskns skit och r inne p en massa fulsidor nnu inte drabbats av en dunderseg boot eller liknande? Ja du, underhll din dator o klappa lite snllt ibland Fr tips r ni vlkomna att frga.
Hittade inget i sk, vad gr du?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in