Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2011-06-17, 00:09
  #25
Avstängd
dezis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hataallt
Finns det några speciella lirare i Helsingborg som är något kända? eller är det bara löst folk som springer runt och gör lite skit då&då? . Är själv från göteborg och där har vi ju vissa som man vet exakt vad dom gör för något och som inte alls försöker dölja det direkt . Finns det några såna i hbg?

Ja, visst finns det. Men om du bor i GBG så är det onödigt att dropa namn när du ändå inte vet vem det är.

Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Hur är det med Black Cobra i Helsingborg? Jag hörde att de har haft en grupp där ganska länge men att de någon gång förra året hamnade i bråk med de andra BC ifrån Malmö? Det var egentligen bara rykten, men vet ni något om det?

Jag vet inte om BC är helt borta, och konflikten i Malmö har jag endast läst om.

Men, ang. BC så var de väldigt aktiva under en kort period både i Helsingborg och i Landskrona.
Man började pressa haschlangarna på pengar och droger, delade ut böter lite här och där. Klassiskt knulliknas beteende. (eller vad killen i HA sa till Luleå grabbarna, men ni fattar.... )

Det slutade inte speciellt bra.....
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback