Citat:
Ursprungligen postat av Durkslag
Då måste det vara något fel på alla dina datorer. Du kan prova att fråga om hjälp här på forumet om hur man fixat det.
Jag klarar utmärkt att fixa det själv, men att Messenger skulle lyckas krascha tre helt olika Macar (Air, MBP och Mac Pro) indikerar ju ganska tydligt att det är mjukvaran det är fel på, inte mina datorer.
Citat:
Du tycker inte själv att du är aningen trångsynt?
Om jag aldrig haft eller använt mjukvara från ett visst företag som är stabilt eller genomarbetat så är det knappast jag som är trångsynt. Jag önskar jämt och ständigt att Microsoft ska komma med stabil programvara, eftersom man är så illa tvungen att komma i kontakt med deras produkter i den här världen...så jag bestämmer mig inte på förhand att det är dåligt. Tvärtom så går jag alltid in i ett Microsoftprogram med inställningen att det kommer vara bra. Något annat ska man inte behöva förvänta sig från ett av världens största företag.
Tänk om Panasonic gjort TV-apparater som ständigt slocknar och får konstiga distortioner, det hade varit katastrof. Tänk om splitternya Mercedesbilar ständigt lagt av och gått sönder, det hade varit katastrof. en Microsoft kommer undan med vad som helst.