Min s.k. "gamingrouter" från D-link har höllt i nästan 1.5 år. Den heter DGL-4300. Fungerar bra trots att den ska gå igenom ett flera meter tjockt tak. Hade lite instabilitetsproblem förr men dessa är borta nu av någon anledning.
Linksys WRT54GL,fin som snus.
Köpte hem en på prov till en kund som hade en vanlig netgear från hyllan på PC-City, dom hade problem med att datorer spontant tappade länken i några sekunder, samt dålig intern hastighet.
Linksys-burken susar så bra så jag har väl köpt 5st till sedan dess och installerat på olika platser, kört in ett annat "os" i dom, vilket jag gillar skarpt! (Kör tomato på dom).
Linksys WRT54GL,fin som snus.
Köpte hem en på prov till en kund som hade en vanlig netgear från hyllan på PC-City, dom hade problem med att datorer spontant tappade länken i några sekunder, samt dålig intern hastighet.
Linksys-burken susar så bra så jag har väl köpt 5st till sedan dess och installerat på olika platser, kört in ett annat "os" i dom, vilket jag gillar skarpt! (Kör tomato på dom).
Funderar på den routern, är det svårt att installera tomato på den?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!