2008-04-27, 21:38
Medlem
För några år sen stod det i ngn tidning om att ryska/polska polisen maskerade med rånaluvor, kängor och militärbyxor och beväpnade med automatvapen hade tagit en kille i sverige, och det hela visaade sig vara från ryska/polska efterlyst,

ngn som har länk till artikeln och kanske namnet på deras verskion av efterlyst?
Citera
2008-04-27, 22:03
Medlem
jack_of_spadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strippen
För några år sen stod det i ngn tidning om att ryska/polska polisen maskerade med rånaluvor, kängor och militärbyxor och beväpnade med automatvapen hade tagit en kille i sverige, och det hela visaade sig vara från ryska/polska efterlyst,

ngn som har länk till artikeln och kanske namnet på deras verskion av efterlyst?

Det var Rukowskis egna killar, inte riktiga poliser, och dom blev anmälda för misshandel och frihetsberövande.
Vet inte riktigt hur historien slutade, dock.
Citera
2008-04-27, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jack_of_spades
Det var Rukowskis egna killar, inte riktiga poliser, och dom blev anmälda för misshandel och frihetsberövande.
Vet inte riktigt hur historien slutade, dock.

Ngn länk?

Hittar inget när jag söker på Rukowskis

Men jag ahde för mig det var riktiga snutar, men då var dte helt fel.

Men vad/vem är Rukowskis?
Citera
2008-04-27, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ngn länk?

Hittar inget när jag söker på Rukowskis

Men jag ahde för mig det var riktiga snutar, men då var dte helt fel.

Men vad/vem är Rukowskis?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Krzysztof_Rutkowski
Citera
2008-04-28, 11:11
Medlem
Citat:

Härligt med rykten.

De var som tidigare nämnts inga poliser. Det hade heller inga vapen (åtminstone inte synliga)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in