Tjena! Efter att ha sett allting med F&F så har jag kommit underfund med att de spelar en hel del musik i sina program. I t ex Grattis Världen gjorde de egna texter till kända låtar som de spelade upp i slutet av programmen. I High Chaparall hände det ofta att de översatte svenska texter ordagrant till engelska, och hyllade personen som de intervjuade. Även i Ett Herrans Liv framförde de musik i form av tolkningar av låtar, relaterade till gästens liv.
Många utav dessa låtar är riktigt sköna tycker jag! Min fråga är därför om det finns ljudupptagningar som gör det möjligt att lyssna på dessa låtar. Om någon har- eller kan fixa fram det så vore jag grymt tacksam för svar! =)
Kofi Anan är visst svart! Okej. Men du kan ju faktiskt konvertera youtube videos till mp3or med diverse program
Tror du syftar på Kofi Annan (med två N) men jaja. Som Linuxanvändare saknar jag dessa program. Sen vet jag ju av erfarenhet att ljudkvaliteten på youtube-klipp inte är den bästa..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!