2008-04-26, 22:19
Medlem
Edddes avatar
Tjena! Efter att ha sett allting med F&F så har jag kommit underfund med att de spelar en hel del musik i sina program. I t ex Grattis Världen gjorde de egna texter till kända låtar som de spelade upp i slutet av programmen. I High Chaparall hände det ofta att de översatte svenska texter ordagrant till engelska, och hyllade personen som de intervjuade. Även i Ett Herrans Liv framförde de musik i form av tolkningar av låtar, relaterade till gästens liv.

Många utav dessa låtar är riktigt sköna tycker jag! Min fråga är därför om det finns ljudupptagningar som gör det möjligt att lyssna på dessa låtar. Om någon har- eller kan fixa fram det så vore jag grymt tacksam för svar! =)
Citera
2008-04-26, 22:21
Medlem
brainspaces avatar
För det första, egen musik? För det andra - du vet inte vad youtube är va?
Citera
2008-04-26, 22:34
Medlem
Azpers avatar
Har 39 mp3or med låtar från High Chaparall och Ett Herrans Liv och Grattis Världen..
Citera
2008-04-26, 22:36
Medlem
Edddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brainspace
För det första, egen musik? För det andra - du vet inte vad youtube är va?

För det första, VA? För det andra, jo! Men ville ha ljudupptagningar, som man kan ha dem på typ iPoden.. =)
Citera
2008-04-26, 22:46
Medlem
brainspaces avatar
Kofi Anan är visst svart! Okej. Men du kan ju faktiskt konvertera youtube videos till mp3or med diverse program
Citera
2008-04-26, 22:51
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eddde
För det första, VA? För det andra, jo! Men ville ha ljudupptagningar, som man kan ha dem på typ iPoden.. =)

Du har PM
Citera
2008-04-26, 22:52
Medlem
Edddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brainspace
Kofi Anan är visst svart! Okej. Men du kan ju faktiskt konvertera youtube videos till mp3or med diverse program

Tror du syftar på Kofi Annan (med två N) men jaja. Som Linuxanvändare saknar jag dessa program. Sen vet jag ju av erfarenhet att ljudkvaliteten på youtube-klipp inte är den bästa..
Citera
2008-04-27, 13:57
Medlem
Edddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Du har PM

Tack Azper för att du kunde fixa fram mp3-filerna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in