Installerade igr, servicepack 1 till min Sony Vaio VGN-FZ21M. D gick allting t helvete! Den stod p 78% hela tiden! Sedan stndge jag av skiten och startade i felskertlge, d gick det pltsligt! Men nr den kom i 100% s kom det en ruta dr det stod " Kunde inte installera Servicepack, tar bort ndringar, STNG INTE AV DATORN ". Nvl, jag vntade och vntade, till slut blev den klar, MEN!!! D var inte min Vista version kta lngre!!! Vad i SATANS HELVETE hller dom p med!! Alltid samma jvla sak, ut med operativsystemen fort som fan!! Skit i det om det funkar eller ej, bara vi tjnar pengar p folk, som r s jvla dumma i huvudet och gr och kper den!! Sedan kommer s smningom servicepack och uppdateringar, som kanske fungerar med din dator och hrdvara! Om du har tur! S har det varit sedan MS Windows 3.0 och s kommer det alltid att vara! Hoppas bara att dom jvlarna inte slutar slja XP:n! Nu nr den har blivit ngorlunda bra! Den r i alla fall bst i dagslget! Sedan att dom har brjat apa efter Macen med Vista, kan man ju bara undra varfr! Tack fr kaffet! Nu skiter jag s totalt i PC och gr ver till min iMac!! Dr finns inga sdana problem!!
Nu fick jag skiten ur mig, men inte fan mr jag bttre fr det!