• 1
  • 2
2008-04-25, 18:01
Medlem
frankensteins avatar
Tänkte ägna helgen åt sight-seeing bland det fina folkets bostäder. Jag vet att det bor en del kändisar på Näset men frågan är ju bara var. Någon som har koll på vem som bor var?
Jag har hört att byggherre Percy Nilsson ska ha en kåk modell större i Höllviken t ex men var? Dinkelspiel och Schorri huserar också i de krokarna och pappa Frankenstein vill se hur deras bostäder ser ut.

Fred ut bröder och systrar!
Citera
2008-04-25, 20:41
Medlem
Vilken Näsa?

Enda celibritet vi vet på näset här, de e Robert W
Citera
2008-04-25, 21:18
Medlem
frankenstein: du verkar ha ett rikt liv eftersom du ska ut på sån runda bland det "fina folket" Ja det är så man garvar åt ditt beteende, men det är ditt fritidsintresse och blir du tillfredsställd av det så är det ditt liv....

Glöm heller inte att det du kallar "fina folket" pissar o skiter precis som du och jag och dessutom är det fler SOS-alarm till Näset en sen fredagskväll än vad det är till t.ex. något av de invandrartäta områdena i Malmö.

Förresten ska du fortsätta att odla ditt genuina intresse för hur de välbeställda Malmöborna bor, så ska du ge dig några mil utanför staden och titta på de olika skogs- och lantegendomarna där de bor.

Lycka till i ditt sökande. Glöm inte att berätta hur det gick.
Citera
2008-04-26, 09:34
Medlem
frankensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Enda celibritet vi vet på näset här, de e Robert W

Trevligt. Du råkar inte veta exakt var mannen med det gyllene håret bor?

Citat:
Ursprungligen postat av Pojken2
frankenstein: du verkar ha ett rikt liv eftersom du ska ut på sån runda bland det "fina folket" Ja det är så man garvar åt ditt beteende, men det är ditt fritidsintresse och blir du tillfredsställd av det så är det ditt liv....

Glöm heller inte att det du kallar "fina folket" pissar o skiter precis som du och jag och dessutom är det fler SOS-alarm till Näset en sen fredagskväll än vad det är till t.ex. något av de invandrartäta områdena i Malmö.

Förresten ska du fortsätta att odla ditt genuina intresse för hur de välbeställda Malmöborna bor, så ska du ge dig några mil utanför staden och titta på de olika skogs- och lantegendomarna där de bor.

Lycka till i ditt sökande. Glöm inte att berätta hur det gick.

Trevligt att jag kan glädja dig. Känner du mig?

Jag är bara intresserad av hur de bygger sina hus där nere, kändisen i sig skiter jag i. Jag antar att man kan vräka till det lite extra när skatten är så låg och det inte finns några långfingrade flyktingar att skydda sig mot. Om det är fler SOS-alarm till Näset eller Rosengård det skiter jag ett stort stycke i.
Citera
2008-04-26, 12:29
Medlem
Citat:
frankenstein:

det där va nog det dummaste på länge
Citera
2008-04-26, 13:00
Medlem
Star Witnesss avatar
Citat:

Är du knarkad?

OnT: Det finns ingen Dinkelspiel i Malmö såvitt jag vet.
Citera
2008-04-27, 00:23
Medlem
Lena Olin och Lasse Hallström har ett sommar"hus"i Falsterbo..har även sprungit på Lena med dottern Tora(i)i Skanör för några år sen.
Det är ingen dålig kåk de ligger inne med kan jag lova...knappt någon insyn och en jättetomt!

För den som vill veta...
Citera
2008-04-27, 04:28
Medlem
En fruktpizzas avatar
.....

Citat:
...och dessutom är det fler SOS-alarm till Näset en sen fredagskväll än vad det är till t.ex. något av de invandrartäta områdena i Malmö.

Källa?

.
Citera
2008-04-27, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nowornever
Lena Olin och Lasse Hallström har ett sommar"hus"i Falsterbo..har även sprungit på Lena med dottern Tora(i)i Skanör för några år sen.
Det är ingen dålig kåk de ligger inne med kan jag lova...knappt någon insyn och en jättetomt!

För den som vill veta...

Aaa man brukar se Lena Olin från och till här nere på sommrarna =)
Citera
2008-04-27, 12:07
Medlem
Poe09s avatar
Det bor väl ett gäng gamla fotbolls- och hockeyspelare med bakgrund i Malmö FF och MIF Redhawks där också: Patrik och Daniel Andersson, Tomas Sandström, Mats Näslund m fl.
Citera
2008-04-27, 12:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Poe09
Det bor väl ett gäng gamla fotbolls- och hockeyspelare med bakgrund i Malmö FF och MIF Redhawks där också: Patrik och Daniel Andersson, Tomas Sandström, Mats Näslund m fl.

"Bjärred" bor ju på den mest komiska adressen av de alla. Papegojvägen.
Citera
2008-04-27, 19:05
Medlem
frankensteins avatar
Fortsätt leverera gott folk! Det är adresser jag vill åt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in