2008-04-28, 13:58
Medlem
misericordies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnåmbord
Tycker inte du skall slösa din skill genom att arbeta på addecco (bättre än inget såklart) men torde det inte finnas endel "under bordet jobb" iaf så att du överlever!

Men vad tusan... Jag har varit på intervjuer hos FEM bemanningsföretag och ingen ville ha mig
Citera
2008-04-28, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misericordie
Men vad tusan... Jag har varit på intervjuer hos FEM bemanningsföretag och ingen ville ha mig

Jag börjar bli orolig hur detta ska lösa sig.. ser inte ljust ut!
Citera
2008-04-28, 15:12
Medlem
misericordies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toolmate
Jag börjar bli orolig hur detta ska lösa sig.. ser inte ljust ut!

Nä... Det är krav på körkort, "över 25 år", 5 års arbetslivserfarenhet, och så vidare... Och ingen a-kassa om man inte har jobbat sex månader
Citera
2008-04-28, 17:29
Medlem
Ska ta några resor imorrn och ragga jobb, skit i vad jag får bara jag får nåt tills vidare.
Citera
2008-04-28, 20:20
Medlem
Piteå kommun drar igång en utbildning som plattsättare om några dagar. Enligt studievägledaren där så kör de bara utbildningar där det är brist på folk så mitt förslag är att du ringer denna studievägledare och frågar var fasen bristen är. Han kan säkert hänvisa till nått företag som bett dem starta utbildningen.

kolla på www.pitea.se/vux
Citera
2008-04-29, 10:54
Medlem
Ja, blir att slå en signal!
Citera
2008-04-29, 11:24
Medlem
Citat:
Nej, inga mattor.. bara erfarenhet av kakel och klinker. Kendouy, få se nu.. adecco? Känner ju igen det men vad ska man göra där?

Som någon har skrivit tidigare så är Adecco ett bemanningsföretag, men det spöar ju skiten ur att gå arbetslös liksom.
Citera
2008-04-29, 13:14
Medlem
Jag lider med dig TS har sj sökt jobb sen i januari. Helt omöjligt >.< MEN d va nåra norska bemanningsföretag på arbetsförmedligen häromdan o dem hade massa jobb i norge. Kanske är nåt?
Citera
2008-04-29, 13:15
Medlem
Kanske det, har hört att man tjänar fett med cash i norge också.
Citera
2008-04-29, 19:50
Medlem
MobileFreaks avatar
Citat:
Kanske det, har hört att man tjänar fett med cash i norge också.
Jorå, men dom kan gå åt rätt fort där också om man inte snålar lite..
Citera
2008-05-05, 11:16
Medlem
Någon som vet något lagerarbete i Piteå eller något extrajobb? Dela ut tidningar? Jobba på posten? Och i trappuppgången i fredags så såg att någon hade satt upp "Arbeta hemifrån" toppjobb.se. Hur fungerar detta? Vill ju dra in lite pengar just nu..
Senast redigerad av toolmate 2008-05-05 kl. 11:35.
Citera
2008-05-05, 12:41
Medlem
Sartres avatar
Sådana där arbeta hemifrån-schemes borde du nog ge fan i. Har du kollat byggbranschen som jag tipsade dig om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in