Tycker inte du skall slösa din skill genom att arbeta på addecco (bättre än inget såklart) men torde det inte finnas endel "under bordet jobb" iaf så att du överlever!
Men vad tusan... Jag har varit på intervjuer hos FEM bemanningsföretag och ingen ville ha mig
Piteå kommun drar igång en utbildning som plattsättare om några dagar. Enligt studievägledaren där så kör de bara utbildningar där det är brist på folk så mitt förslag är att du ringer denna studievägledare och frågar var fasen bristen är. Han kan säkert hänvisa till nått företag som bett dem starta utbildningen.
Jag lider med dig TS har sj sökt jobb sen i januari. Helt omöjligt >.< MEN d va nåra norska bemanningsföretag på arbetsförmedligen häromdan o dem hade massa jobb i norge. Kanske är nåt?
Någon som vet något lagerarbete i Piteå eller något extrajobb? Dela ut tidningar? Jobba på posten? Och i trappuppgången i fredags så såg att någon hade satt upp "Arbeta hemifrån" toppjobb.se. Hur fungerar detta? Vill ju dra in lite pengar just nu..
Senast redigerad av toolmate 2008-05-05 kl. 11:35.