Ja, har vi något skvaller om Resume-journalisten/programledaren Claes de Faire. Är till synes Viggo Cavlings högra hand i mediasverige och jag måste säga att jag gillar det mesta han gör, även om jag aldrig kommer kunna förstå hans faschination för reklamfilmer (leder "Reklamplanelen" på Resumé). De Faire lär inte ha något emot skvaller eftersom han själv betonar vikten av och rätten att skvallra om offentliga personer.
Bakgrund? Hur kom han dit han är idag? Lik i garderoben?
Han är ju transfererad från 70-talet in i vår tid. Kolla in kläderna, glasögonen, frisyren, sättet att agera och prata. 70-tal så det skriker om det. Ännu ett bevis på att TV8 har väldigt låga krav som får vara programledare på deras kanal.
Varenda gång jag ser honom tror jag att det är Viggo med tokiga glasögon.
Kanske är som i "ensam ung kvinna söker" där den inneboende tar över sin hyresvärds liv och utseende. Har någon kollat om Claes är inneboende hos Viggo?
Han är ju transfererad från 70-talet in i vår tid. Kolla in kläderna, glasögonen, frisyren, sättet att agera och prata. 70-tal så det skriker om det. Ännu ett bevis på att TV8 har väldigt låga krav som får vara programledare på deras kanal.
Exakt, glasögon och frisyr är en hipp snubbe från 1978-79.
Hallå där. Var det någon som hade skvaller eller inte? Om ni andra bara gnäller så får jag väl tillfoga att jag tycker att han är het som få. För det är han.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!