2010-01-11, 22:47
Medlem
Theralen är värdelöst i flumsyfte!

Samma skit som propavan, något både alkoholister och brukare får på t ex avgiftningen och det brukar även ges ut på häktet, direkt utan någon läkarkontakt/recept/godkännande, vilket säger en hel del om hur bra/kraftigt det är...

Men visst, har man normala sömnproblem och bara vill ha något att sova på, så funkar det säkert.. Själv har jag använt det ihop med benso några ggr när man försökt tända av från horset, men då funkade det inte att sova på, men iofs funkar inget då

//
Citera
2010-01-12, 00:48
Medlem
Royal-s avatar
Att flumma på Theralen:
Jag hade käkat stabilt under hela dagen och var påverkad av krypton när jag gjorde det. Jag tog 5rör och svepte rakt av. Efter ett tag blev jag sjukt seg, när jag stog upp så gungade hela marken. Tror dock det var kryptonet som var boven i det. Jag var totalt zombie död i 2 dagar, sov kanske 30 timmar allt som allt. Var som att någon hade hoppat på min kropp så mördbultad jag var. Don't do it.
Citera
2010-01-12, 01:42
Medlem
deadsets avatar
Om man kan hallucinera på Lergigan så bör man rimligtvis kunna hallucinera på Theralen också. Eller är jag helt ute och cyklar?
Citera
2010-01-12, 14:22
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Om man kan hallucinera på Lergigan så bör man rimligtvis kunna hallucinera på Theralen också. Eller är jag helt ute och cyklar?

Jag vet att man kan få hallisar på Lergigan iallafall med Theralen vet jag inte, jag har då inte fått det.
Citera
2010-03-07, 17:19
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bortalaget
Som rubriken lyder undrar jag om theralen är någonting intressant att flumma på. Någon som har erfarenheter inom området att flumma på läkemedlet? tacksam för alla svar

Går inte o trippa tog runt 15 st.. Ända som hände va att jag blev så jääävla trött... Orkade typ inte röra på mig, men blev nojjig att jag inte skulle vakna om jag somnade...
Citera
2010-03-08, 17:10
Medlem
Flumma kanske är att ta i, men om du slänger i dig ca. 20 Theralen á 5mg så är du troligen i ett ganska alternativt tillstånd när du vaknar.
Har personligen upplevt det som både negativt och positivt, så det är väl en lite onödig chansning för så lite action
Citera
2010-03-10, 11:40
Medlem
Marlboromans avatar
Citat:

Hmm kan testa, det var väl du och jag som testat flumma på lergigan? Dom vägrar skriva ut lergigan då jag var väck på dom och ringde öppenvårdspsyk och bad om mera lergigan haha

Återkommer senare när jag testat monsterdos på theralen men tror inte det kommer hände ett skit förutom att jag kommer få halsbrännna och sova gott inatt
Citera
2011-12-08, 22:23
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Bumpar lite, fick alimemazin utskrivit idag efter att har testat några olika sömnpiller, får inget starkt utskrivit pga av fd missbruk, men får hoppas att dessa funkar att sova på.

och folk som säger att det är skit mediciner . varför? Det verkar ju tydligen funka för vissa, och folk som tror att man ska knarka på detta måste ju vara riktiga idioter haha
Citera
2011-12-08, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Bumpar lite, fick alimemazin utskrivit idag efter att har testat några olika sömnpiller, får inget starkt utskrivit pga av fd missbruk, men får hoppas att dessa funkar att sova på.

och folk som säger att det är skit mediciner . varför? Det verkar ju tydligen funka för vissa, och folk som tror att man ska knarka på detta måste ju vara riktiga idioter haha
Varför det betraktas som skitmedicin är bieffekter och dålig effekt på det den ska göra.

Och orsaken till att just jag inte gillade theralen var att dels så sov jag extremt dåligt på det, kändes som att jag hade feber och sedan var jag extremt trött hela dagen efter.
Citera
2011-12-08, 23:49
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Varför det betraktas som skitmedicin är bieffekter och dålig effekt på det den ska göra.

Och orsaken till att just jag inte gillade theralen var att dels så sov jag extremt dåligt på det, kändes som att jag hade feber och sedan var jag extremt trött hela dagen efter.

javisst kan vissa få dåliga upplevelser när medeciner reagerar på olika personer, men som sagt så kan den funka för andra vilket är bra om man inte kan få tex stillisar utskriviet, tog min nya medecin för circus en timme sen och är ganska så trött nu så jag får se om denna funkar för vilket jag hoppas! sov gott
Citera
2011-12-11, 03:23
Medlem
Ali-Babas avatar
har haft säkert ett 20-tal olika läkemedel utskrivet genom åren som tex. propavan, theralen, nosinan*?*, lergigan, imovan, olika sorters benzo osv. osv. och jag upplever att det går att flumma på theralen och du håller dig vaken tillräckligt länge på det och dricker en större mängd (4-7ml)((ja)) och blandar det med kaffe / energidryck ..men det är inget vidare rus och det går inte flumma på i längden. personligen gillar jag inte theralen för sover sjukt länge på det.. säkert 12-14 timmar, vilket inte är nån höjdare. Dock inget vidare för hjärtart :P
Citera
2011-12-11, 03:26
Medlem
Ali-Babas avatar
Citat:

haha skämtar du eller !? hallucinera på Lergigan, sheeeennaa!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in