Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-04-24, 21:04
  #1
Medlem
Bortalagets avatar
Som rubriken lyder undrar jag om theralen är någonting intressant att flumma på. Någon som har erfarenheter inom området att flumma på läkemedlet? tacksam för alla svar
Citera
2008-04-24, 21:09
  #2
Medlem
theralen har jag bara ätit för att kunna somna på syra när det blivit lite väl mycket hm, prova släng i dig några och så..

Vet faktiskt inte hur man blir på dom som normal efter som min verklighetsuppfattning redan varit helt av när jag ätit de själv..
Citera
2008-04-24, 21:23
  #3
Medlem
Mandic!s avatar
Man blir bara trött och slipper ångest av Theralen. Men man kanske ska ta det tillsammans med något?
Citera
2008-04-24, 21:24
  #4
Avstängd
Unlucky Lukes avatar
Man blir cp-trött

Om du tycker det är kul så "flumma" på du bara...
Citera
2008-04-24, 21:29
  #5
Avstängd
Gaians avatar
Kemisk lobotemi e vad det är

Citat:
Ursprungligen postat av Bortalaget
Som rubriken lyder undrar jag om theralen är någonting intressant att flumma på. Någon som har erfarenheter inom området att flumma på läkemedlet? tacksam för alla svar
Tror mest theralen det är "flummigast" på att söva, och ge märken efter kudden i ansiktet. Kanske sagel på kudden oxå tillochmed. Har sett folk sova kraftigt på det läkemedlet.
Citera
2008-04-24, 21:31
  #6
Medlem
Är Theralen en opiat?
Citera
2008-04-24, 23:52
  #7
Medlem
Nej, du kan inte flumma på dom och nej, Theralen är ingen opiat.
Citera
2008-04-25, 02:31
  #8
Medlem
PiLLerILLers avatar
Theralen ges till folk med lättare sömnbesvär och är inte ens narkotikaklassat. Jag upplever ruset de ger som enbart obehagligt. Känslan är mer som om man petat i sig för många Propavan och inte vidare skönt och sömnframkallande.
Citera
2008-04-25, 12:06
  #9
Medlem
mrorbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bortalaget
Som rubriken lyder undrar jag om theralen är någonting intressant att flumma på. Någon som har erfarenheter inom området att flumma på läkemedlet? tacksam för alla svar



Dra i dig ett rör eller två så blir du nog rätt mongo i skallen den tid du orkar vara vaken, men inte fan är de något att flumma på.
Citera
2008-04-25, 16:54
  #10
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Theralen ges till folk med lättare sömnbesvär och är inte ens narkotikaklassat. Jag upplever ruset de ger som enbart obehagligt. Känslan är mer som om man petat i sig för många Propavan och inte vidare skönt och sömnframkallande.

Det ges till dem med väldigt svåra sömnbesvär, vansligtvis också.
Citera
2008-04-26, 00:45
  #11
Medlem
PiLLerILLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Det ges till dem med väldigt svåra sömnbesvär, vansligtvis också.

Det har jag aldrig hört talas om faktiskt. Det är en ganska svag substans som ofta skrivs ut som lugnande vid lättare oro. Att skriva ut Theralen vid väldigt svåra sömnbesvär, låter inte som något en läkare med lite koll skulle göra.
Citera
2008-04-26, 00:50
  #12
Medlem
choralones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Det har jag aldrig hört talas om faktiskt. Det är en ganska svag substans som ofta skrivs ut som lugnande vid lättare oro. Att skriva ut Theralen vid väldigt svåra sömnbesvär, låter inte som något en läkare med lite koll skulle göra.

Så är det. Theralen är inte något som tas till vid svåra sömnbesvär.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback