2008-04-24, 22:34
Medlem
Claritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarah Kane
Som sagt, p-piller KAN göra tuttarna större. Mina har den effekten på mig, och det tackar jag inte nej till. Man kan dock även gå upp i vikt, och få en radda med andra biverkningar av dem. Klyschigt och blaha, men börja trivas med den du är och den kropp du har istället. Du behöver inte ändra på dig.
Är det inte så att P-piller binder mer vätska i kroppen vliket gör flickor till lite mer pluffsigare samt att de går upp i vikt?

Hur mycket vatten ett par Svenska standard tuttar innehåller vet jag inte riktigt, men påfyllning av vatten kanske gör dem större

Till TS, vad ligger dina tuttar på ett ungefär nu? Snackar vi A eller B?
Citera
2008-04-24, 22:40
Medlem
Snabbtsomsatans avatar
Min flickvän hävdar att man får större av att dricka mjölk.. själv vet jag inte riktigt, känns som det är myt?
Citera
2008-04-24, 22:43
Medlem
Kommunikations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clarity
Är det inte så att P-piller binder mer vätska i kroppen vliket gör flickor till lite mer pluffsigare samt att de går upp i vikt?

Hur mycket vatten ett par Svenska standard tuttar innehåller vet jag inte riktigt, men påfyllning av vatten kanske gör dem större

Till TS, vad ligger dina tuttar på ett ungefär nu? Snackar vi A eller B?

Vi snackar B
Citera
2008-04-25, 03:30
Medlem
träna upp rumpan lite extra istället , dina bröst är nog fina som de är
Citera
2008-04-25, 03:37
Medlem
Linns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nette84
har du missat att kolla på hundra höjdare USA???
De hittade en kille som använde sugkoppar för att "tillverka" bröst....
Det kan ju funka
Nu har jag inte sett hundra höjdare, men däremot jobbat med gay guys i New York, som använde dessa sugproppar, men vad som hände med dom var endast att bröstvårtorna blev "längre" som om dom hade ammat typ
Citera
2008-04-25, 08:12
testa inte siluett iaf. sambon testade det och det funkar tyvärr inget
Citera
2008-04-25, 09:42
Bannlyst
Gå upp 10-15 kilo i vikt, gå sedan ner igen. Har du tur stannar tuttarna i den största storleken.
Citera
2008-04-25, 09:56
Bannlyst
Betyder tuttar verkligen så mycket? Om du är ute efter killarnas uppmärksamhet så borde du nog inte välja dem som är ute efter dina tuttar. Välj killar som är ute efter DIG (inte vaginan), så slipper du massa huvudvärk när tuttarna skrynklar ihop och blir till små russin.
Citera
2008-04-25, 14:06
Medlem
Brösten är knappast det viktigaste och det finns många som gillar små bröst också, finns väll en tråd om det om jag inte minns fel?

Om du nu tvunget måste försöka få dom större så börja med p-piller om du inte redan gör det, du kommer nog börja med dom förr eller senare ändå.

EDIT: http://www.flashback.org/showthread.php?t=579255
Senast redigerad av kr0owe 2008-04-25 kl. 14:11.
Citera
2008-04-25, 15:15
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frivol
Gå upp 10-15 kilo i vikt, gå sedan ner igen. Har du tur stannar tuttarna i den största storleken.
Har hon otur stannar inte tuttarna förrän i knähöjd...
Citera
2008-04-25, 16:21
Bannlyst
Du är tyvärr körd, operationsbordet nästa.
Citera
2008-04-25, 17:48
Medlem
Kommunikations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Animaus
träna upp rumpan lite extra istället , dina bröst är nog fina som de är

Men min rumpa är redan jätte sexig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto