2007-11-25, 15:31
Medlem
lolitans avatar
hej allihopa! jag har undrat över en sak hela dagen idag. var ute på krogen igår och har läst lite här på flashback också. Är det verkligen så att ni killar vill ha tjejer med större bröst? Jag var ganska nykter igår när jag var ute och observerade lite inne på krogen hehe. Det jag märkte var att en tjej kunde se hur ful ut som helst, och då menar jag rätt ful, men hade hon stora bröst så var alla killar efter henne i alla fall. Till exempel så har min kompis fått barn cirka 3 månader sedan. Hon ser verkligen inte bra ut, speciellt inte i ansiktet, men hennes börst har växt kanske 3 kupstorlekar nu (hon hade lika stora som mig innan) och hon var värsta hitten igår. jag fick knappt någon uppmärksamhet alls. och det var ju jag som brukade få mer uppmärksamhet när vi brukade gå ut. bryr ni er killar så mycket om bröst? Det känns som om man inte har nån chans längre bara för att man är ganska platt.
2007-11-25, 15:36
Medlem
Balthazaer-s avatar
Efter några öl på krogen så blir de flesta killars syn ganska dimmig, så ju större bröst desto tydligare framträder man

Jag skulle tro att de flesta killar föredrar stora bröst framför små, om dom fick välja dvs.
2007-11-25, 15:39
Medlem
Varför ställa en fråga du redan har svaret på?
Okej.. jag bekräftar det.
JA, killar gillar tjejer med bröst.
2007-11-25, 15:40
Medlem
Cylotecs avatar
nja det är väl till person och person, själv föredrar jag små vid ungefär b80 kanske, behöver inte va större än så. personen kan va hur jävla sexig som hellst fast hon inte har bröst som pamela.
2007-11-25, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lolitan
hej allihopa! jag har undrat över en sak hela dagen idag. var ute på krogen igår och har läst lite här på flashback också. Är det verkligen så att ni killar vill ha tjejer med större bröst? Jag var ganska nykter igår när jag var ute och observerade lite inne på krogen hehe. Det jag märkte var att en tjej kunde se hur ful ut som helst, och då menar jag rätt ful, men hade hon stora bröst så var alla killar efter henne i alla fall. Till exempel så har min kompis fått barn cirka 3 månader sedan. Hon ser verkligen inte bra ut, speciellt inte i ansiktet, men hennes börst har växt kanske 3 kupstorlekar nu (hon hade lika stora som mig innan) och hon var värsta hitten igår. jag fick knappt någon uppmärksamhet alls. och det var ju jag som brukade få mer uppmärksamhet när vi brukade gå ut. bryr ni er killar så mycket om bröst? Det känns som om man inte har nån chans längre bara för att man är ganska platt.

Du är inte självsäker och undrar om du duger, det är två egenskaper som får dig att inte vara attraktiv, själv bryr jag mig inte speciellt mycket om bröst.
2007-11-25, 15:42
Medlem
Lurken1s avatar
Bröst kan vara kul för stunden, men personligheten är ju lite viktigare. Så länge brösten är inte extrema, plankor eller vattenmeloner är det lugnt för mig.
2007-11-25, 15:42
Medlem
Själv gillar jag små bröst mer än stora.
Tänder oftast på tjejen som helhet, brösten är inte så jäkla viktigt.
2007-11-25, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolitan

Det är en smaksak. Precis som en del kvinnor föredrar större penisar framför mindre. Jag gillar små/normalstora bröst och tycker stora är avtändande. Jag avskyr plastikoppererade fullständigt. Men ni kvinnor kan ju göra ett val om ni nu har bröstkomplex, vi killar kan ju inte göra så mycket om vi lider av peniskomplex. Men personligen så tror jag killar kollar mer på ansikte och kroppstorlek framför bröststorlek. Jag kikar alltid på ansikte först och rumpa sen .
Medlem
dagiss avatar
Stora bröst är äckliga. Små ska det va!
Inte många som håller med mig på den punkten.
Bannlyst
För övrigt kan jag bara tillägga att om hon ska testa om små bröst duger ska det vara med mig
2007-11-25, 15:45
Medlem
swebarbs avatar
nej ni har inte en chans tyvärr
2007-11-25, 15:48
Medlem
lolitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miller_zero
Varför ställa en fråga du redan har svaret på?
Okej.. jag bekräftar det.
JA, killar gillar tjejer med bröst.

ok ber om ursäkt då :S har tråkigt så startade denna diskussion mest på skoj. ok killar gillar tjejer med bröst men jag undrade om killar kanske skulle kunna föredra en söt tjej med mindre bröst över en ful med stora, trodde att det kom fram ur texten. för jag trodde att det var en myt att tjejer måste ha stora brsöt men nu vet jag att det är väll så. bra då får jag väll leva själv resten av livet :S

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in