Citat:
Ursprungligen postat av malm-
Tack för ditt svar! På bilden i länken du skickade är dock överkroppen smal vid huvudet för att sedan bli bredare. Mina vänners kroppar är tjocka vid huvudet för att sedan smalna av. Kanske är p.ga att de är nykläckta

. Ska tejpa skiten ikväll för så fort jag sanerar med vanlig rengöringsspray och trasa är de tillbaks efter 1h...
Har någon några tips på bra insektspray man kan använda inomhus?
EDIT: Kan tillägga att fönsterlisten inte är trasig, de små rackarna kryper in ändå.
För jävla dålig bild den där teckningen på Anticimex hemsida. Tror faktiskt att de tagit en teckning på ett generiskt kvalster A1 och färgat den lite rödare. Här har du en närbild istället
http://www.uos.harvard.edu/ehs/pes_clovermite.shtml
Radar, Raid blå eller röd är utmärkta produkter. Vill man ha det starkaste Klass 3 som finns på svenska marknaden så väljer man Anticimex Mot Insekter eller Silvandersons Flugpenna, de är riktigt bra.
Listen glappar litet eller så har du fönstret öppet. Men de är ju minimala så de tar sig in genom minsta springa. Spraya karmen så löser det sig.
Edit: Här får man uppdatera sin information såg jag.. Skrev att de parar sig för fullt. Rimmar illa med infon från Harvard, hehe. Det finns bara honor och de lägger obefruktade ägg som ger nya honor. Kloner alltså.