Citat:
Ursprungligen postat av z0mfg(ish)
Uppkörningen är ju inte klar för än man faktiskt har parkerat

hm, ja det trodde jag med, men när jag diskuterade detta med min körlärare efteråt så sa han att på vv här i min hemstad som räknar dom körningen som över när man ha kört in på parkeringen, alltså inte parkerat. :/
men bra för mig
Citat:
Det skulle ju kunna vara så att jenny747 kör som en gud men gjorde några små misstag i övrigt? jenny747 kanske är en snubbe? eller kanske skitful? (no offense)
påstå att jag kör som en gud är väl att ta i, men jag kör säkert och har uppmärksamhet (100% på uppkörningen iaf ^^) , och det är ju 90% av betyget tydligen, men några få misstag som går att rätta till är inget problem om man inte gör ett gigantiskt fel förståss, typ kör mot rött. men då ska man faktiskt inte ha körkort heller...
att det däremot är möjligt att vissa män godkänner fler tjejer är inte omöjligt, men kan inte det bero på att det faktiskt är så att tjejer kör mesigare (uppkörningsterm = säkrare) än killar? rent teoretiskt dethär, så jag har inga källor (förutom sömnpillret nummer 1 teoriboken som säger att unga män kör värst.. och enligt mina efarenheter är det väldigt sant)