2009-01-09, 00:31
Medlem
Bobby Creeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozknyberg
Sista körlektionen imorgon innan uppkörningen på måndag, damn va nervös man ska vara då!
Usch! Får hoppas på det bästa helt enkelt!
Berätta på måndag hur det gick. Lycka till.
Citera
2009-01-09, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Creek
Ska ringa idag till Bulltoftabanan i Malmö och fråga om jag kan göra halkan. Trafikskolan låter mig inte.. därför. Har kvitto om att jag har betalt halkan också.

Har trafikskolan rätt att inte låta mig göra halkan? Fast att jag har gjort allt dom säger. Det ända dom vill nu är att jag tar fler körlek. Fast att jag inte behöver det.

Klart att dom inte kan, boka halkan själv. Körskolan vill bara suga så mycket pengar som möjligt av dig.

Lycka till
Citera
2009-01-09, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burdisso
Tack för svaret. Ringde du till vägverket eller väntade du bara tills du fick beviset?

Men vafan ring de där jävlarna!
Citera
2009-01-09, 18:00
Medlem
jenny747s avatar
gjorde den idag och klarade mig fast var så nervös att jag trodde jag skulle spy innan! :P

gubben jag hade var jättebra, och väldigt snäll med omdömet om man säger så. visst körde jag säkert, men det var ett par småmissar (som jag iofs inte hade genomfört om det inte hade varit säket, tex filbyten etc)

slapp både vänstersväng på landsväg och backa in på parkering, dock gjorde jag en sån parkering på vv när vi kom tillbaka, men den räknas inte in i körningen ändå. jävligt skönt!

är så löjligt glad
Citera
2009-01-09, 18:20
Medlem
z0mfg(ish)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenny747
men den räknas inte in i körningen ändå. jävligt skönt!
Uppkörningen är ju inte klar för än man faktiskt har parkerat
Citera
2009-01-09, 19:10
Medlem
Citat:
gjorde den idag och klarade mig fast var så nervös att jag trodde jag skulle spy innan! :P

gubben jag hade var jättebra, och väldigt snäll med omdömet om man säger så. visst körde jag säkert, men det var ett par småmissar (som jag iofs inte hade genomfört om det inte hade varit säket, tex filbyten etc)

slapp både vänstersväng på landsväg och backa in på parkering, dock gjorde jag en sån parkering på vv när vi kom tillbaka, men den räknas inte in i körningen ändå. jävligt skönt!

är så löjligt glad

Söta tjejer får körkort lättare, en småkåt gubbe är fortfarande en småkåt gubbe även om han är inspektör.
Citera
2009-01-09, 19:33
Medlem
Westbays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackjackster
Söta tjejer får körkort lättare, en småkåt gubbe är fortfarande en småkåt gubbe även om han är inspektör.
Moget inlägg
Hoppas på en farbror jag. Som inte är kåt på boiz
Citera
2009-01-09, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Westbay
Moget inlägg
Hoppas på en farbror jag. Som inte är kåt på boiz

Livet är så sen kan man vara blåögd och tro något annat.
Citera
2009-01-09, 22:16
Medlem
Westbays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackjackster
Livet är så sen kan man vara blåögd och tro något annat.
Det skulle ju kunna vara så att jenny747 kör som en gud men gjorde några små misstag i övrigt? jenny747 kanske är en snubbe? eller kanske skitful? (no offense)
Citera
2009-01-09, 22:36
Medlem
Ozknybergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Creek
Berätta på måndag hur det gick. Lycka till.

Det blir nog så! Tack så mycket
Citera
2009-01-10, 02:13
Medlem
jenny747s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z0mfg(ish)
Uppkörningen är ju inte klar för än man faktiskt har parkerat

hm, ja det trodde jag med, men när jag diskuterade detta med min körlärare efteråt så sa han att på vv här i min hemstad som räknar dom körningen som över när man ha kört in på parkeringen, alltså inte parkerat. :/
men bra för mig

Citat:
Det skulle ju kunna vara så att jenny747 kör som en gud men gjorde några små misstag i övrigt? jenny747 kanske är en snubbe? eller kanske skitful? (no offense)

påstå att jag kör som en gud är väl att ta i, men jag kör säkert och har uppmärksamhet (100% på uppkörningen iaf ^^) , och det är ju 90% av betyget tydligen, men några få misstag som går att rätta till är inget problem om man inte gör ett gigantiskt fel förståss, typ kör mot rött. men då ska man faktiskt inte ha körkort heller...

att det däremot är möjligt att vissa män godkänner fler tjejer är inte omöjligt, men kan inte det bero på att det faktiskt är så att tjejer kör mesigare (uppkörningsterm = säkrare) än killar? rent teoretiskt dethär, så jag har inga källor (förutom sömnpillret nummer 1 teoriboken som säger att unga män kör värst.. och enligt mina efarenheter är det väldigt sant)
Citera
2009-01-10, 02:57
Medlem
Citat:
hm, ja det trodde jag med, men när jag diskuterade detta med min körlärare efteråt så sa han att på vv här i min hemstad som räknar dom körningen som över när man ha kört in på parkeringen, alltså inte parkerat. :/
men bra för mig

påstå att jag kör som en gud är väl att ta i, men jag kör säkert och har uppmärksamhet (100% på uppkörningen iaf ^^) , och det är ju 90% av betyget tydligen, men några få misstag som går att rätta till är inget problem om man inte gör ett gigantiskt fel förståss, typ kör mot rött. men då ska man faktiskt inte ha körkort heller...

att det däremot är möjligt att vissa män godkänner fler tjejer är inte omöjligt, men kan inte det bero på att det faktiskt är så att tjejer kör mesigare (uppkörningsterm = säkrare) än killar? rent teoretiskt dethär, så jag har inga källor (förutom sömnpillret nummer 1 teoriboken som säger att unga män kör värst.. och enligt mina efarenheter är det väldigt sant)
Riktig Monte-G stil captain obvious
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in