2008-04-22, 21:07
Medlem
Julmustmans avatar
ifall en byrå gör en gatuköksmeny med bilder priser o allt + tryck? Går det få under 10 000 tacksam för svar MVH/Kiosköppnare
Citera
2008-04-22, 22:34
Medlem
Wiseguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julmustman
ifall en byrå gör en gatuköksmeny med bilder priser o allt + tryck? Går det få under 10 000 tacksam för svar MVH/Kiosköppnare
Hmm, du bör nog ange storlek. Dessutom bör du uppge om det ska vara fyrfärgstryckt meny eller endast dataskurna dekaler till menyn.

Jag brukar göra liknande skyltmenyer till pizzerior och grillkiosker och det vanligaste är att man monterar dataskuren text på mjölkvit plexi.
Men det finns ju varianten att digitaltrycka allt också, och då kan man få fotografier etc. i trycket, dock så är den varianten dyrare.

Att detta ska gå att få under 10.000kr tror jag säkert, men det beror nog en del på var i landet du är. I storstäderna (Sthlm, Gtb och Malmö) är det klart dyrare, medans det oftast är mycket billigare på mindre orter.

Prova att höra dig för med olika skyltföretag i olika delar av landet.
Som jag förstår det så vill du helst ha det digitaltryckt. Kolla därför med tex Screenbolaget i Sthlm, Grizzly i Östersund eller med NRA i Umeå.
Dessa är mina samarbetspartners sedan många år så dessa vet jag gör ett utomordentligt jobb, och har kanonbra digitalmaskiner.

Lycka till!
Citera
2008-04-22, 23:34
Medlem
Julmustmans avatar
Vi skulle gärna ha lite bilder oså så digitalt tryck. Bor i Blekinge ska försöka jaga rätt på ett företag för få en prisuppgift min far säger att det är riktigt dyrt men det vill inte jag tro på med riktigt dyrt menar han nog runt 25 000 osv. Vi ska ha 7 fönstren täckta med menyerbjudande samt en fönsterstor meny med korv m.m inget jätteavancerat men endå proffsigt.

Tackar för ditt proffsiga svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in