2008-04-22, 15:45
Medlem
Hehe.

Bara jag som känner så?! Folk med rakade huvuden kollar lite extra på varandra och kanske nickar lite lätt.

Rakade mig på nytt igår 2 mm, när jag varit ute på stan så känns det lite konstigt att möta andra rakade.
Eller så är det jag som är konstig, whatever.

Vad känner ni? Ordet är fritt.
2008-04-22, 15:47
Medlem
Orjisols avatar
Vi är som ett hemligt "Brotherhood"
2008-04-22, 16:05
Medlem
jumpcuts avatar
Det första jag tänkte på var att du borde byta nick till Big poof och att det är därför andra rakade män känner samhörighet med dig. Brukar de nicka och blinka lite lätt? Går de lite fjolligt, eller håller en annan man i handen?

Aldrig upplevt att "vi" rakade skulle ha någon slags broderskap. Som sagt, det handlar nog om vad du sänder ut för sexuella signaler...
2008-04-22, 16:11
Medlem
MadamMims avatar
Aldrig hört talas om det.
2008-04-22, 16:12
Medlem
När jag snaggade mig var det två andra snaggade killar som heilade åt mig. Jag blev glad och heilade tillbaka
2008-04-22, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Det första jag tänkte på var att du borde byta nick till Big poof och att det är därför andra rakade män känner samhörighet med dig. Brukar de nicka och blinka lite lätt? Går de lite fjolligt, eller håller en annan man i handen?

Aldrig upplevt att "vi" rakade skulle ha någon slags broderskap. Som sagt, det handlar nog om vad du sänder ut för sexuella signaler...
Du har rätt, nu i efterhand kändes mitt inlägg jävligt gay.

Mitt nick passar tyvärr utmärkt om jag skulle vara gay.
2008-04-23, 17:06
Medlem
Dovos avatar
Du kanske hade gjort ett dåligt jobb och lämnat en liten tuss som en som har rakat sig mycket lätt lägger märke till och det var därför som de titta lite extra. Det kan vara lätt hänt! Been there, done that
Senast redigerad av Dovo 2008-04-23 kl. 17:08. Anledning: tillägg
2008-04-23, 17:40
Medlem
Proformances avatar
självklart känner man en extra samhörighet med andra som har snaggat.
Det kräver ju en snygg huvudform!!
2008-04-24, 23:55
Medlem
prettygirls avatar
Lite tunt diskussionsunderlag.
Låst.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem