2008-04-22, 12:28
Medlem
Snurrens avatar
Jag brukar titta på Dr Phil på eftermiddagarna, men dom programmen är ju sedan början av 2000-talet. Dr Phils fru klipps alltid in i programmet och dom går alltid ut tillsammans, hon har blivit lite av ett varumärke för honom.

Men i går kväll när jag såg ett program inspelat i år så blev jag alldeles förfärad. Robins söta uttrycksfulla ansikte var stelt och läpparna svullna. Kan dom inte låta bli botox och läppförstoringar bara för att dom är rika och kända. Hon såg helt vanställd ut.

Tack och lov så går ju sånt här bort med tiden, men det verkar som om det skapas något slags beroende. Mycket sorgligt. Jag hoppas att hon får syn på sig själv i ett TV-klipp och inser att det där var inte bra.
Citera
2008-04-22, 12:45
Medlem
Det verkar som att alla olika typer av plastikoperationer och andra ingrepp på kroppen har börjat blivit så vanligt i staterna att de inte längre skäms över att visa sig offentligt efter ett ingrepp. De verkar inte längre tycka att de ser fula ut när de är helt uppskurna och uppsvällda. En skrämmande utveckling tycker jag, men uppenbarligen en helt normalt vardaglig sak i USA.
Citera
2008-04-22, 21:15
Medlem
MacLeods avatar
Hon har sett ut så där iaf i två år nu. Sen har det iof säkert blivit värre.
Han verkar lite för plastik själv, inte direkt anti när han den typen av ämnen i sitt eget programm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in