2008-04-22, 00:31
Medlem
tja försöker cracka vista här men när jag rebootar datorn får jag bluescreen. försöker med paradox cracket. nån som har en lösning på detta? ber om ursäkt om det fins 100 trådar om samma problem isf länka gärna. lägger upp en bild på bluescreen texten med.

http://www.mediafire.com/imageview.p...mme4o3&thumb=4

lr

http://www.mediafire.com/imageview.p...mme4o3&thumb=5
Citera
2008-04-22, 09:42
Medlem
Victor900s avatar
Det cracket fungerar inte om du har installerat en windows validation uppdatering, ladda ner en OEM version av vista istället. Har fungerat felfritt för mig i nåra månader nu.

Den versionen jag har crackade sig själv under installationen av Vista.
Senast redigerad av Victor900 2008-04-22 kl. 09:51.
Citera
2008-04-22, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Victor900
Det cracket fungerar inte om du har installerat en windows validation uppdatering, ladda ner en OEM version av vista istället. Har fungerat felfritt för mig i nåra månader nu.

Den versionen jag har crackade sig själv under installationen av Vista.
Vad menar du med "crackade sig själv under installationen?
Jag använder en Dell OEM, men den crackade ingenting! Det är en fullständigt riktig version, en tabbe som Microsoft gjorde med Dell... så har iaf jag förstått det hela.
Citera
2008-04-22, 12:09
Medlem
en kompis har nu varit hemma hos mig med ett jättebra crack. (han är lite mer datorkunnig än vad jag är ) fungerar finfint nu. men han varnade mig om att installera sp1 tills det fins någon vettig crack till det.
Citera
2008-04-22, 13:01
Medlem
Victor900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus Kristus
Vad menar du med "crackade sig själv under installationen?
Jag använder en Dell OEM, men den crackade ingenting! Det är en fullständigt riktig version, en tabbe som Microsoft gjorde med Dell... så har iaf jag förstått det hela.

Har också Dell OEM, är nästan säker på att Bios vart crackat under installationen.
Citera
2008-04-22, 16:51
Medlem
Hejsan1s avatar
Till exempel denna tror jag funkar felfritt utan att cracka Microsoft.Windows.Vista.ULTIMATE.x64.SP1.Integrate d.April.2008.OEM.DVD-BIE jag kör samma fast SP1 var ej integrerat utan jag laddade ner själv efter installationen och har inte behövt cracka nånting.
Annars leta reda på till exempel Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1.7.69.2.CRA CKED-ETH0 som också ska fixa problemet (om det nu ör genuine advantage som inte fixar sig för dig)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in