2010-01-27, 01:19
Medlem
NoDreads avatar
Namn : COPIC
Typ : tusch pennor - Skiss
Betyg 8/10
bra : Lång hållbarhet (udden torkar inte/ färgen tar inte slut)
Dåligt : Torkar skit snabbt på papper, om man missar en punkt och vill gå tillbaka kommer nyansen mellan platserna vara helt olika. Svindyra ("hämtade" en låda gratis från plugget)

Annars bland dom bästa skiss-pennorna jag använt. Go get em'
Citera
2010-01-27, 19:19
Medlem
Ropeburns avatar
Molotow Dripstick

Nån som har använt den squeezern?
Verkar rätt nice, funderar på att köpa imorn på Curb Servin.
http://www.curbservin.se/se/categories-1/ink/molotow-dripstick-1.html
Citera
2010-01-27, 19:33
Medlem
Glad packs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ropeburn
Molotow Dripstick

Det är med all sannolikhet en helt vanlig squeezer till skillnad från botten. Jag tycker inte det är några problem att dra upp udden när jag ska fylla på mina squeezers så jag skulle inte köpa den.
Köp och resencera du.
Citera
2010-01-27, 20:00
Medlem
Sneks avatar
Citat:
Molotow Dripstick

Förstår mig inte på alla olika squeezers det ska finnas. Det är ju ändå bara en plast behållare med udd. Lite större udd på vissa, lite mindre kropp på andra. Same shit. Fast jag måste säga att den där låter ganska bra. Måste alltid slösa en ninja glove varje gång jag ska fylla på mina andra squeezers när jag ska få upp udden.
Citera
2010-01-27, 22:21
Medlem
Ropeburns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glad pack
Det är med all sannolikhet en helt vanlig squeezer till skillnad från botten. Jag tycker inte det är några problem att dra upp udden när jag ska fylla på mina squeezers så jag skulle inte köpa den.
Köp och resencera du.

Jo, självklart, en ny botten gör inte underverk men då jag ändå behöver köpa ny och inte är så hardcore att jag gör egen så tänkte jag att jag lika gärna kan köpa en sån där.
Ska se om jag kan få upp en recension på fredag

Citat:
Ursprungligen postat av Snek
Förstår mig inte på alla olika squeezers det ska finnas. Det är ju ändå bara en plast behållare med udd. Lite större udd på vissa, lite mindre kropp på andra. Same shit. Fast jag måste säga att den där låter ganska bra. Måste alltid slösa en ninja glove varje gång jag ska fylla på mina andra squeezers när jag ska få upp udden.

Mjo, samma skrot och korn i stort sett, bara botten som skiljer här. Men som sagt, jag behöver köpa ny och tänkte lika gärna pröva den här.
Citera
2010-01-27, 23:21
Medlem
horses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snek
Måste alltid slösa en ninja glove varje gång jag ska fylla på mina andra squeezers när jag ska få upp udden.

Daaah, det är så jobbigt. Men pappa betalar!

Nu får det fan vara någ, flashback eliten sitter och klagar dag in och dag ut. Måste slösa en "ninja" glove (cool som skriver på svengelska) för att fylla min flow. Så jag skiter i det och sitter hemma på allt och alla ist. Ut med er era lata jävlar! Nu får det vara nog, jag vet att det är kallt men ge fan i att klaga på alla dessa små saker då. Fjortis graffiti är på gång
Citera
2010-01-27, 23:46
Medlem
Dinitrols avatar
Hur många gånger har man inte haft sönder udden när man försökt bända upp skiten för att fylla på med ink snabbt? Visst det är en liten förändring på en helt vanlig squeeser, men trots allt en bra förändring.
Citera
2010-01-27, 23:51
Medlem
.54321s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horse
Daaah, det är så jobbigt. Men pappa betalar!

Nu får det fan vara någ, flashback eliten sitter och klagar dag in och dag ut. Måste slösa en "ninja" glove (cool som skriver på svengelska) för att fylla min flow. Så jag skiter i det och sitter hemma på allt och alla ist. Ut med er era lata jävlar! Nu får det vara nog, jag vet att det är kallt men ge fan i att klaga på alla dessa små saker då. Fjortis graffiti är på gång

Ge dig förfan! Sättet man uttrycker sig på har ingenting med Graffiti att göra. Sen så tycker du inte att du är fel person att kalla någon för lat jävel? Du tillhör själv "fbeliten" som sitter och klagar på allting. Klotter har föresten alltid varit en sak som fjortisar har uppfattat som roligt, så fjortisgraffiti har alltid funnits. Att du använder "fjortis" som ett skällsord bevisar dessutom att du inte är tillräckligt gammal för det här forumet, eller mogen.
Citera
2010-01-28, 00:19
Medlem
horses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .54321
Ge dig förfan! Sättet man uttrycker sig på har ingenting med Graffiti att göra. Sen så tycker du inte att du är fel person att kalla någon för lat jävel? Du tillhör själv "fbeliten" som sitter och klagar på allting. Klotter har föresten alltid varit en sak som fjortisar har uppfattat som roligt, så fjortisgraffiti har alltid funnits. Att du använder "fjortis" som ett skällsord bevisar dessutom att du inte är tillräckligt gammal för det här forumet, eller mogen.

Du hänger inte med, jag kallade inte snek för latis hoppas han sur. nej men om man tycker att det är jobbigt att slösa en liten hanske för att fylla en flow så är det ju bara....

jag ursäktar om fbeliten blev sura på mig.
Citera
2010-03-16, 08:43
Medlem
Hejzs avatar
Namn: OTR Ziggisar.
Typ: Mini-penn set (?)
Betyg: 6/10
Bra: Den svarta och gulden fungerar men den silvern var vattnig och blöt när jag fick de. Luktar gott. Billig (30kr) Snygga och coolhets faktorn! Små!
Dåligt:Ganska kortlivade kan jag tänka mig. OTR tyckland hade ingen aning om vad jag snackade om när jag försökte berätta om silvern.
Inköpsställe: Highlights.nu (http://highlights.nu/index.php?page=32&orderid=17160&id=1&page=14&pid=2 238)

/Hejz.
Citera
2010-03-16, 08:52
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Molotow Dripstick

Har haft sånna fast inte just det märket, dom borde vara rätt lika och dom är sköna att köra med. Dock så stelnade grog silver i udden på den ena efter en tid, den med nero fungerar fortfarande
Citera
2010-03-16, 19:26
Medlem
Ropeburns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Har haft sånna fast inte just det märket, dom borde vara rätt lika och dom är sköna att köra med. Dock så stelnade grog silver i udden på den ena efter en tid, den med nero fungerar fortfarande

Haha, lite sent svar, jag sprang iväg och köpte en dagen efter. Glömde totalt bort att skriva en recension här efteråt.

Men iaf, den kan ni väl få nu antar jag...
Har visserligen inte använt alltför många squeezers men iaf så känner jag mig väldigt nöjd med mitt köp. Botten är helt tätt, trots regeln om att flows och squeezers alltid läcker. Dessutom är den faktiskt riktigt skön när man ska fylla på. Överlocket håller inte lika tätt men är över förväntat, väldigt lite kladd på den här squeezern överlag. Kroppen har en bra balans mellan hårdhet och mjukhet och ligger bra i handen. Köpte 25mm varianten. Udden håller dessutom fortfarande
Överlag skulle jag rekommendera den, men om du redan har en som du är nöjd med så kanske det inte är värt att köpa ny.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in