Citat:
Ursprungligen postat av fittlampa
Någon som har läst förra numret av UP, det med Hfu?
Skulle vara kul om någon kunde slänga upp en recension och kanske ett torrenttips (Ej länk, se reglerna.)
Tänker inte ge någon utförlig recension med betyg o.s.v. men jag kan skriva lite kort vad jag tyckte om numret:
Ny fräsh layout (lite synd dock att dom gav upp den förra efter så lång tid men jag tycker själv att den här, i alla fall omslaget, är klart mycket snyggare. Känns som om de äntligen klivit in i the double O's liksom). En del schysta bilder som vanligt, men saknar helt klart en utökad bombingsektion. Väldigt illa ställt på den punkten. Ganska tråkiga intervjuer och artiklar (väldigt subjektivt i och för sig), HFU (Gävle), TSK (Barcelona) och Spit (Göteborg) är inte min kopp te direkt. Artikeln om gänggraffiti i L.A. var inte heller så intressant vill jag minnas. Paintnutz från PUBB är dock alltid uppskattat från min sida så intervjun med honom var välkommen... På det stora hela ett ganska klent nummer men UP är alltid UP... You know what they say - gotta support your local dealer.