Sitter och kikar på highlights och ser just att dom fått in nya skisspennor > OTR.840 - 12 set och 24 set. Någon som har provat dom ? Hur funkar dom ? Värt att köpa ?
Jag har beställt 12 pack av dom, och dom har skickat iväg paketet. Dom kommer antagligen komma idag eller imorgon. Lägger upp en recension om dom också
Detta köptes på highlights.nu och gick på 324kr tillhörandes frakt, I paketet följde också med 5 st dekaler montana pennor och ett montana sudd som jag fick gratis.
Jag tyckte själv färgerna som blev efter pennorna var av väldigt hög kvalité, Ljusa och starka. Som ni kan se på bilden. Det fanns 2 st olika uddar på pennorna. En på 1 mm som var riktigt bra att använda för att inte komma utanför linjerna på en skiss samt en udd på 1 mm och 6 mm som var perfekt för att fylla snabbt med.
Detta köptes på highlights.nu och gick på 324kr tillhörandes frakt, I paketet följde också med 5 st dekaler montana pennor och ett montana sudd som jag fick gratis.
Jag tyckte själv färgerna som blev efter pennorna var av väldigt hög kvalité, Ljusa och starka. Som ni kan se på bilden
Namn: Paint Marker, Gold
Typ: penna från corporate express
Betyg: 8/10
Pris:25 kr
Övrigt: "2-3mm udd" funkar bättre att göras lite större
Bra: relativt billig om du föredrar att köpa ditt skit, underbar att sno om din corporate express affär inte har kameror.
Okej flöde, fixade en silver med, men den var rätt kass enligt mig, men riktigt härlig färg.
Dåligt: luktar riktigt starkt.
sammanfattning: billig och lättsnodd bra penna, även om den silvriga inte är mycket att ha enligt mig.
Namn: Paint Marker, Gold
Typ: penna från corporate express
Betyg: 8/10
Pris:25 kr
Övrigt: "2-3mm udd" funkar bättre att göras lite större
Bra: relativt billig om du föredrar att köpa ditt skit, underbar att sno om din corporate express affär inte har kameror.
Okej flöde, fixade en silver med, men den var rätt kass enligt mig, men riktigt härlig färg.
Dåligt: luktar riktigt starkt.
sammanfattning: billig och lättsnodd bra penna, även om den silvriga inte är mycket att ha enligt mig.
ÖÖh det är den silvriga som är bra men smaken är som baken:P
Namn: Double trouble Svart/Vit
Typ: Squeezer
Betyg: 7/10
Bra: Skön idé, bra innehåll. Gillade färgen som man fick med.
Dåligt: Dyr. Inte allt för "klämbar". Stor och lång.
Namn: EF Alpha Twin Markers
Typ: Skisspennor/akvarellpennor 12-pack twintips
Betyg: 9/10
Bra: Allt som har med pennans egenskaper att göra, helt underbar att använda! Tänk er touch, fast den inte blöder så extremt mkt, alldeles lagom bara.. Lätt att använda men kräver nog lite träning för bra fades! Bra pris oxå tror jag (köpte ett billigt demopaket för dom har inte kommit till sverige ännu).
Dåligt: Det enda dåliga jag kunde se på dom var färgproverna som inte stämde så bra, vissa stämde när man drog ett streck, vissa stämde när man drog 4 streck på varandra.. Dom mörka blöder mer än dom ljusa, men det går att leva med. Dom mörka blöder lika mkt som touch alla kulörer gör annars!