Samma här! fast jag har lokaliserat problemet, på min dator iaf. Det börjar med att den hänger sig och processoranvändningen går upp till mellan 80 och 100%.
När detta började så scannade jag igenom hela datorn, den hittade inget. Men det hela blev bara värre och värre för varje gång datorn startades och tillslut gick den inte att starta utan XP skivan. (har ej vista som ts och andra i tråden) Efter att ha försökt med det mesta återstod bara en formatering, så sagt och gjort. Och nu två dagar efter formatering så kommer ett fel meddelande upp. Windows säger sig ha lokaliserat ett problem, i lokala inställningar. Precis på samma ställe som datorn innan formatering alltid hakade upp sig på när man scannade. Så jag kopierar adressen och gör en local scan, då hittas en fil som inte går att öppna.( "can not open, not checked." använder mig av avg gratisversionen om de har någon betydelse.) sökt på google och min danska begränsar mig men jag tror det rör sig om en mask.
Har försökt komma åt den genom att stegvis gå stegvis från den här datorn>*datornamn*>lokala inst. o.s.v. men utan resultat.
Dessa två adresser nedan är gämförbara med mina sökningar på google, efter temp är inte adresserna identiska utan där skiljer det sig lite.
C:\DOCUME~1\*datornamn*\LOKALA~1\Temp\WER90d0.dir0 0\Mini042108-01.dmp
C:\DOCUME~1\*datornamn*\LOKALA~1\Temp\WER90d0.dir0 0\sysdata.xml
AMD 4400+ dual core 2,19 GHz
3gb ram
tror det va allt, tack på förhand. Sry om jag lånar tråden.
kanske ska tillägga att det inte går att göra något med den här filen, varken ta bort eller komma åt. Är det någon som vet hur man kan gå till väga?
Senast redigerad av borntokill 2008-04-21 kl. 18:19.