Hej! P senaste tiden har min data betett sig vldigt underligt. Efter ett tags andvndande s kan alting bara lsa sig vldigt pltligt oavsett vad jag sysslar med. Mus, ljud allting bara stannar och efter en stund fr jag en blskrm. Nr jag sedan startar om datorn s tar den sig till windown men d nr den brjar vll ladda skivborted s fr jag ingen bakgrund (svart), inga iconer, min taskbar r dubbelt s tjock och enbart klockan och start iconen syns p den. Vis just denna tillflla s hnder det samma lsning igen och en stund efter lsningen en bluescreen.
Jag mste starta om datorn massa gnger innan jag vl fr windows att funka.
Jag har krt ett minnen test och alla minnen var ok. Jag har krt en scandisk p windows partitionen och d

mina program) och inga fell upptckta. Jag har totalt 4st hrdiskar med 5 partitioner.
P senaste tiden har en av mina hrddiskar brja lta konstigt, den kan mitt upp i allt lta som att den slr av, typ ett snt dr som lter "PJUUUuuu" men har varken kunna urskilja vilken hrddisk det r eller om det r det som orsaker problemen (har aldrig hrt ljudet i samband vid lsningen).
Vad jag vet s har jag inga viruz eller liknande saker (vldigt frsiktig med vad jag laddar ner).
Jag kr windows vista 64 bitars.
Snlla hjlp mig komma p vad som r felet.