2008-04-21, 09:06
Medlem
Chickenkillers avatar
Hej igr nr jag satte p datorn fick jag ett medelande om att en av registreringsfilerna har varit tvungen att terstllas med hjlp av en tidigare verision och att detta slutfrdes, ingen big deal men heller inget jag har en aning om varfr det hnde eller vad det var fr fil.
Sedan s fick jag standardmedelandet om att "Datorn har terstllts efter ett alvarligt fel vill du skicka en felrapport?" av ren vana tryckte jag p skicka inte ofc men problemet var bara att d fick jag upp rutan igen, och s hll det p tills jag startade om datorn d frsvann det.
Men nr jag satte p datorn idag igen fick jag samma problem och det frsvann inte alls lika ltt.

Det jag skulle vilja ha svar p r helt enkelt:
Hur ska jag felska datorn?
Hur ska jag ta reda p vilken reg.fil det r som spkar?
Varfr fr jag upp rutan om och om igen?
Vad ska jag gra t det?

Tack p frhand.

/Chickenkiller
Citera
2008-04-21, 16:45
Medlem
Relels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chickenkiller
Hej igr nr jag satte p datorn fick jag ett medelande om att en av registreringsfilerna har varit tvungen att terstllas med hjlp av en tidigare verision och att detta slutfrdes, ingen big deal men heller inget jag har en aning om varfr det hnde eller vad det var fr fil.
Sedan s fick jag standardmedelandet om att "Datorn har terstllts efter ett alvarligt fel vill du skicka en felrapport?" av ren vana tryckte jag p skicka inte ofc men problemet var bara att d fick jag upp rutan igen, och s hll det p tills jag startade om datorn d frsvann det.
Men nr jag satte p datorn idag igen fick jag samma problem och det frsvann inte alls lika ltt.

Det jag skulle vilja ha svar p r helt enkelt:
Hur ska jag felska datorn?
Hur ska jag ta reda p vilken reg.fil det r som spkar?
Varfr fr jag upp rutan om och om igen?
Vad ska jag gra t det?

Tack p frhand.

/Chickenkiller

hade jag ftt det dr problemet s hade jag krt en systemterstllning frn ngra dagar tidigare/innan det brjade krngla. i vilket samband brjade de bli sdr? har ftt dedr meddelandet x antal ggr nr jag klockat lite fr mkt:P
Citera
2008-04-22, 11:06
Medlem
Chickenkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relel
hade jag ftt det dr problemet s hade jag krt en systemterstllning frn ngra dagar tidigare/innan det brjade krngla. i vilket samband brjade de bli sdr? har ftt dedr meddelandet x antal ggr nr jag klockat lite fr mkt:P

hmm vrt att testa, va r det som stlls tillbaka nr man gr en systemterstllning?
Ingen aning om varfr eller i vilket samband det brjade, en dag stngde jag av datorn och nsta dag var det dr.
Citera
2008-04-22, 19:57
Medlem
Relels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chickenkiller
hmm vrt att testa, va r det som stlls tillbaka nr man gr en systemterstllning?
Ingen aning om varfr eller i vilket samband det brjade, en dag stngde jag av datorn och nsta dag var det dr.

mest systeminstllningar snt typ. inga filer, typ dokument, saves med mera kommer pverkas.
Citera
2008-04-26, 13:51
Medlem
Chickenkillers avatar
Nope. fungerade inte...vafan, nn som har nn annan id?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in