Jag har nu brjat anvnda ett tillskott som heter tribulus terrestis.
Efter jag haft problem med att f upp den och en jvla massa deprission och hjrnddhet, fick jag till sist reda p att det var min testosteronproduktion som gett upp och allting tydde p det exakt. ven om det r vldigt ovanligt hos en 19-ring.
Har anvnt tribulus i 3 dagar nu och jag knner enorm effekt, frsta dagen hamnade jag i ngot konstilgt mlbrott till och med, den str upp och jag r grymt mycket mer fysiskt aktiv, och har ven ftt pubertetshumret tillbaka, hll p att bli galen nr jag hade problem med att skala ett gg. Faktiskt inte intrffat ngonsin innan, haha! S effekt har jag ftt och det har lst mina problem, knner mig helt klart som 16 igen och vill bara explodera i lycka!
kan till och med ta som en hst, alltid hungrig
Men nu till
mina tankar, vad kommer att hnda nr den dr burken r slut? kommer min ungdomlighet frsvinna igen och terg till samma niv som det var innan? eller mjligtvis lgre? eller kommer jag fortstta ha en aktiv produktion av knshormoner nr jag avslutat "kuren"?
Knns ju inte skoj om produktionen skulle terg igen, om fallet r p det viset s r jag beroende av denna rt fr all framtid, vilket inte knns som ett bra alternativ.