2008-05-13, 00:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blau
bla bla bla.........Han och Ekwall, typ.

Menar du Ekwall som luktar så jävla illa? Du måste skämta, vilka drinkluder har hann satt på? Hans kondis är ju så kass så han klarar inte ett 5 minuters pass i bingen ens.
Vet dock att han och Jihde satt på en krog för några år sedan och försökte bräcka varandra med lögner om hur och var dom satt på den ena och den andra. Det är kul att tjyvlyssna.
Citera
2008-05-14, 01:42
Medlem
Nja....

Citat:
Ursprungligen postat av L3o
Ett jävligt roligt klipp från Eurovision Song Contest med engelsk kommentator visades för några år sedan i TV. Juryerna håller på att säga sitt och plötsligt poppar Gårdinger upp i rutan som representant för Sverige. Snitsig kostym, slickat hår och så slår han på slisk-leendet och börjar dra något långdraget innan han delar ut poäng för att försöka vara lustig. Den engelske kommentatorn (den där som har kommenterat för BBC i en massa år) säger då iskallt med sammanbitna tänder: "get on with it you sleazy Swede". Klassiskt.

Är det inte Jovan Radomir du menar nu
Citera
2008-05-14, 09:31
Medlem
JEzuss avatar
http://www.1000apor.com/blogs/alex

en bit ner!
Kärran Pontus rattar är en riktigt 80-tals killer!

Mvh
Citera
2008-05-14, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mvg3
Är det inte Jovan Radomir du menar nu

Nej, det var Gårdinger, jag har sett klippet själv. Radomir har som du säger också representerat juryn och de är rätt lika, men jag har inte blandat ihop dem.
Citera
2008-05-14, 21:42
Medlem
blaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotunda
Menar du Ekwall som luktar så jävla illa? Du måste skämta, vilka drinkluder har hann satt på? Hans kondis är ju så kass så han klarar inte ett 5 minuters pass i bingen ens.
Vet dock att han och Jihde satt på en krog för några år sedan och försökte bräcka varandra med lögner om hur och var dom satt på den ena och den andra. Det är kul att tjyvlyssna.

Vilka drinkluder har han inte satt på, är frågan snarare. Hur vet du att de satt och ljög för varandra?
Citera
2008-05-15, 07:46
Medlem
Dogdylans avatar
Mina syrra har träffat honom på en "kändisfest" och tyckte han var trevlig men litet väl gammal för att ragga på de 20-åriga flickorna.
Citera
2008-05-16, 04:34
Medlem
Santadunks avatar
Men visst fan har han färgat skägget svart fram till nyligen? Nu är det helt grått och Gårdinger ser ut att va mellan 45-50.. Hur gammal är han egentligen? Inte snyggt med grått skägg på honom i alla fall.
Vad tycker ni om honom som programledare då? Jag tycker han är ganska bra, inte Sveriges bästa men ger ett bra intryck på ett ganska neutralt sätt.
Citera
2008-05-17, 17:00
Medlem
svennebananens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Det stämmer.Dom flesta flickor i Stockholm har legat med honom.

Well, man känner ju både en och två damer med stil som tycker att Pontus Gårdinger är synnerligen oattraktivt slemmig. Hans utseende/stil går absolut inte hem i alla läger. Men visst, nyinflyttade och lättimpande bonnmoror står ju alltid i kö när det vankas kändispenis.
Citera
2010-02-24, 16:28
Medlem
Skvaller och skvaller vet jag inte om det är men han har i alla fall en mycket speciell bil, en Aston Martin Zagato.

Förhållandevis värdefull är den också. Intressant är väl att Zagaton är inte är en vanlig stekarbil, den ser lite udda ut och många skulle nog gissa att det var en ganska billig bil. Han kör den väl för att han gillar den helt enkelt, antar jag.

Hade han bara velat synas hade han väl köpt en Mercedes SL eller nyare Jaguar cab, men istället slog han till på den mycket udda och krävande Zagaton. Väldigt ballt, får jag allt säga.
Citera
2010-02-25, 02:41
Bannlyst
Ja han ar ju tattare sa han gillar vall bilar.
Citera
2010-02-27, 22:46
Medlem
krulle70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaydeCaca
Hade nöjet att arbeta som bartender på en privatfest när Pontus släkting fyllde år. Detta var ca. 14-15 år sedan och hans dåvarande flickvän var den då mycket vackra Cathrine Hardenborg.
Mitt intryck av Pontus, efter några timmar i gratisbaren, var att han höll sig på sin kant och verkade nästan blyg. Han uppträdde hela tiden korrekt och blev inte full trots att tillfälle knappast saknades. Cathrine däremot blev pruttfull och började stöta på...

Menar du inte Karin Myrenborg, eller vad fasen hon nu hette, hans fru? Som han f.ö. bedrog så mycket han bara orkade. (Karin var lite åt samma typ av utseende som Catrin H.)

Visste inte att han var ihop med Cathrine nånsin. Men det skulle i och för sig inte förvåna mig, de är lika kåta, lättfotade och koksglada båda två.
Citera
2010-03-11, 12:08
Medlem
Emobunnys avatar
!!! Årets Skvaller !!!

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in