Flashback bygger pepparkakshus!
2008-04-20, 21:31
Medlem
Nu är de så att ja på Lördag ska åka utomlands (EU) och ja behöver fylla
på mitt förråd som ja upptäckt e tomt.

Ja behöver Sesolid och Xanor, har letat i olika trådar om online butiker men
hittar inga nya som inlägg om dessa. Nån som vet några gröna butiker med
snabb leverans?
Citera
2008-04-20, 21:39
Medlem
fentssons avatar
Om du har sådana akuta problem får du väl gråta ur hos din husläkare som glatt akriver en remmis till en smärt eller beroendeklinik och ett 25 pack Atarax med tre uttag om fu har tur!
Citera
2008-04-21, 09:47
Medlem
slute va sjävla puckad

Det finns många människor som fastnar i bensot. Och du skal väl inte vara den som talar om hur det går till. Det vet vi allihop som jagar benso att det inte är lätt att få tag i.

Skärp dig!!!

Citat:
Ursprungligen postat av fentsson
Om du har sådana akuta problem får du väl gråta ur hos din husläkare som glatt akriver en remmis till en smärt eller beroendeklinik och ett 25 pack Atarax med tre uttag om fu har tur!
Citera
2008-04-21, 10:43
Medlem
fentssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gimmli
Det finns många människor som fastnar i bensot. Och du skal väl inte vara den som talar om hur det går till. Det vet vi allihop som jagar benso att det inte är lätt att få tag i.

Skärp dig!!!

Nu tror jag ju inte på TS, en som knaprar Benzo dagligen och som är beroende av Benzo vet precis hu mycket han har kvar och hur länge han klarar sig. Sen har jag aldrig stött på en benzo torsk som inte har 2-3 egna nezokranar att vända sig till i första hand med hans beställningar. Eventuellt och kanske så kan han andvändasig av ett nätapotek, men då spelar han både med tullen och kvaliten.

Nä. detta är ett vanligt webshopskraneri!
Citera
2008-04-21, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fentsson
Nu tror jag ju inte på TS, en som knaprar Benzo dagligen och som är beroende av Benzo vet precis hu mycket han har kvar och hur länge han klarar sig. Sen har jag aldrig stött på en benzo torsk som inte har 2-3 egna nezokranar att vända sig till i första hand med hans beställningar. Eventuellt och kanske så kan han andvändasig av ett nätapotek, men då spelar han både med tullen och kvaliten.

Nä. detta är ett vanligt webshopskraneri!

Du har helt rätt. Jag är absolut ingen benzo torsk och har inga planer på å bli de.
Däremot har ja psykiska problem som gör att ja inte kan vara lugn och sova.
Har fått dessa preparat utskrivna innan men ja brukar holka istället. Eftersom ja
nu ska utomlands så nojjar ja lite för mycke för å röka där. Ja vågar dessutom
inte gå till min psykolog nu då dom hotar me tvångsintagning...

Ja tackar alla som skicka pm! Har fått dom svar ja behöver...
Citera
2011-07-17, 15:12
Medlem
jag skulle oxå gärna vilja ha pm om online apotek som är gröna. har beställt från ett ställe men det skulle ta 3 veckor, sen vet jag inte om det bara är skit eller om jag ens får nått. så gärna pm om seriösa ställen. tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in