Har kollat p LA Ink och tycker att Kat och Hannah r grym p att tatuera. Finns det ngon i eller nra gteborg som r lika duktiga som dom? Jag r ute efter att tatuera hela vaden och vill ha en sjjungfru (mitt stjrntecken) som r sexig men samtidigt lite utomjordisk...om ni fattar...
Har kollat p LA Ink och tycker att Kat och Hannah r grym p att tatuera. Finns det ngon i eller nra gteborg som r lika duktiga som dom? Jag r ute efter att tatuera hela vaden och vill ha en sjjungfru (mitt stjrntecken) som r sexig men samtidigt lite utomjordisk...om ni fattar...
Vad r det fr fel p er om ni inte kan vara sjyssta och svara p min frga istllet fr att komma med tykna svar som inte har med saken att gra. Jag r ny p forumet s borde ni inte gra ett gott intryck eller e mste man vara otrevlig fr att vara medlem hr!?
Vad r det fr fel p er om ni inte kan vara sjyssta och svara p min frga istllet fr att komma med tykna svar som inte har med saken att gra. Jag r ny p forumet s borde ni inte gra ett gott intryck eller e mste man vara otrevlig fr att vara medlem hr!?
Hr har du ngra alternativ, vad gller vilken studio som ska gra den kan jag inte svara p men kika runt lite i trden som behandlar olika studios i Sverige
eftersom jag har en liten bebis hemma s har jag inte tid att ka runt och jag tyckte att detta alternativet kunde vara bra. Jag har kollat p ngra hemsidor men har inte gillat det jag har sett. Men det finns en tjej i Vrgrda som heter vilda som verkar ok men eftersom jag har en tatuering som jag inte r njd med s vill jag ha den bsta nu fr det jag r ute efter.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!