2008-04-20, 02:52
Medlem
BigFatCones avatar
jag vet inte om jag posta hr eller i fildelning men det hr handlar mest om programmet i sig s..

mitt DC slutade helt pltsligt att fungera, ena dagen gick allt hur bra som helst.. inga problem att ladda ner eller nnting men s nsta dag hnder inte ett jota nr jag sker.. jag har inte gjort ngra ndringar nnstans.. nn som har nn id om vad som kan ha hnt?
Citera
2008-04-20, 03:01
Medlem
Trollunges avatar
OMG! Det r polisen... dom r dig p spren! Radera hela disken!

Nej, serist. Har du kollat instllningarna s allt r okej, sitter du bakom en router/brandvgg? Har du testat avinstallerat och installerat igen?
(Anledningen till att jag sger s och inte ominstallera r att d brukar folk bara installera ver och vissa program skriver d inte ver alla filer utan behller en del frn den gamla installationen, vilket kan d leda till att problemet kvarstr.)
Citera
2008-04-20, 03:17
Medlem
BigFatCones avatar
kallar du mig frsking?

nej, jag har inte kommit s lngt n.. jag kr varken med router eller brandvgg s det kan inte vara det som spkar.. jag hade hoppats att det bara var nn instllning men jag fr vl dra till med nyinstallation..
Citera
2008-04-20, 09:20
Medlem
Frbannads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
kallar du mig frsking?

nej, jag har inte kommit s lngt n.. jag kr varken med router eller brandvgg s det kan inte vara det som spkar.. jag hade hoppats att det bara var nn instllning men jag fr vl dra till med nyinstallation..
Om det inte lser sig efter ominstallation s besk www.myip.nu och kopiera ditt ip. Lgg sedan in det i instllningar fr ditt DC och se till att inte ha "passive mode" ikryssat.

Om du redan nu vet att du angivit din ip-adress i DC s kan du ju titta s att du inte ftt nytt ip, och ven kontrollera att du inte har passive mode ikryssat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in