Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-14, 21:57
  #19093
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangmannen2
Alltså helvete vad många idioter det finns? Sök själva litegrann? Hela tråden är ju fylld av samma jävla frågor om och om igen, skaffa hjärna för fan?

*Vad handlar spelet om? När kan man logga in?Klarar min dator Diablo? Har jag en hjärna* ? jösses att folk orkar ge er svar.


2 timmar kvar innan spelet släpps, VAD I HELVETE trodde du att du skulle finna i tråden? SJÄLVKLART kommer det handla om dessa frågor.

Så fort klockan slår 00:01 så kommer denna tråd handla om gameplay i 10 år. Nog fan överlever du dessa timmar.
2012-05-14, 21:57
  #19094
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pajastou
En polare till mig jobbar på Webbhallen och jag fick köpa spelet för 329 kr i fredags. Känns rätt gött faktiskt. Det är installerat sedan länge. Nån som är avundsjuk eller? Moahahaha

Kan inte bestämma mig för om jag ska köra lite Sc2 ändå och börja spela D3 först imorgon kväll. Svårt. Btw, är monk bäst eller?

Då betalade han för dig, nä inte särskilt. Du bör skämmas. Köp spelet på hederligt vis istället - Blizzard förtjänar varenda öre.


Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle
Ta ett SMS lån på en femhundring, köp spelet digitalt och betala tillbaka om 30 dagar. Klart!

Glömmer folk köp med faktura?
2012-05-14, 21:58
  #19095
Medlem
m3isters avatar
fan asså beställde från webhallen o de kmr inte förens imorgon och nu sitter alla polare redo för d3 lir hela natten... går ju inte heller köpa digitalt nånstans för faktura (( så ledsen palla ej vänta 15 timmar till
2012-05-14, 21:58
  #19096
Medlem
Crashade i downloadern, sen sa den att jag bara låg på 70 mb när jag startade den igen och den initializat, men det känns som att den hoppar över vissa mb fortare än vad jag tankar, kan detta vara fallet att den känner av att vissa delar redan finns och hoppar över dom?
2012-05-14, 22:00
  #19097
Medlem
Neroxxs avatar
Ifall ni som jag hade problem med att få igång setupfilen så löstes det med detta.


Go to start menu. Type in "Services" without " ". Click it.
Scroll down to "Secondary Logon" and right click -> properties. Then set it to automatic startup. click apply. then click start. and close. Now try the installer again.
2012-05-14, 22:00
  #19098
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Muus
Crashade i downloadern, sen sa den att jag bara låg på 70 mb när jag startade den igen och den initializat, men det känns som att den hoppar över vissa mb fortare än vad jag tankar, kan detta vara fallet att den känner av att vissa delar redan finns och hoppar över dom?

korrupta filer låter det som. Prövat tanka hem igen?
Vilken lina sitter du på?

Edit: följ tipset ovan
2012-05-14, 22:00
  #19099
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajastou
Spela lite Sims så länge då? BackPacker är kul det med.

Rosa Pantern: Resa på egen risk

Det är grejjer det!

Ser ut som mina polare försvunnit i tomma intet, eller så håller dom på att installera D3 och orkar ej svara på sms.

Hookar gärna ihop med ett gäng inatt om jag inte får tag i dom.
2012-05-14, 22:01
  #19100
Medlem
rallykalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
Då betalade han för dig, nä inte särskilt. Du bör skämmas. Köp spelet på hederligt vis istället - Blizzard förtjänar varenda öre.




Glömmer folk köp med faktura?

Går inte om han vill spela om 2 timmar. Kan inte köpa en CD key på faktura.
2012-05-14, 22:06
  #19101
Medlem
Hordacs avatar
Kan någon tala om varför de inte inkluderade en normal Sword´n´board fighter likt en riddare? Allt jag sett än så länge har varit barbarer och annat pack. Jag spelade paladin i Diablo 2, jag älskar klassen och förstår för mitt liv inte varför de tog bort honom.
2012-05-14, 22:07
  #19102
Medlem
Fridaynights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hordac
Kan någon tala om varför de inte inkluderade en normal Sword´n´board fighter likt en riddare? Allt jag sett än så länge har varit barbarer och annat pack. Jag spelade paladin i Diablo 2, jag älskar klassen och förstår för mitt liv inte varför de tog bort honom.

Varför de tog bort paladin? För att han var OP as fuck.
De testar nya saker helt enkelt, kommer nog komma sword 'n board klasser till expansionen.
2012-05-14, 22:08
  #19103
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hordac
Kan någon tala om varför de inte inkluderade en normal Sword´n´board fighter likt en riddare? Allt jag sett än så länge har varit barbarer och annat pack. Jag spelade paladin i Diablo 2, jag älskar klassen och förstår för mitt liv inte varför de tog bort honom.

Vi kan förvänta oss en typ av paladin i ett expansion - jag tror på en Death Knight liknande klass.
2012-05-14, 22:08
  #19104
Medlem
Tubess avatar
Står för mig "Diablo III requires a newer opretating system to run. Jag har senaste.....? Jag har XP.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback