2008-04-19, 03:22
Medlem
NitroxXs avatar
Tjena! Vet inte om de e rtt trd o posta i men...

Jag har ett problem med Youtube och andra flashfilmer p internet ibland, Filmen laddas men sen spelas bara 2 sekunder upp innan filmer fryser.
Detta uppstr inte frrn efter ett tag, vet inte nr, men de funkar att kolla p filmer ibland.

Det beror inte p dlig hastighet eller att den mste buffra utan den bara fryser, nn som vet varfr?

//NitroxX

EDIT: Mrkte nu att de fungerar om ja startar om hela weblsaren, men r det ngon som vet vad detta uppkommer av?
Senast redigerad av NitroxX 2008-04-19 kl. 03:24.
Citera
2008-04-19, 12:36
Medlem
massamulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NitroxX
Tjena! Vet inte om de e rtt trd o posta i men...

Jag har ett problem med Youtube och andra flashfilmer p internet ibland, Filmen laddas men sen spelas bara 2 sekunder upp innan filmer fryser.
Detta uppstr inte frrn efter ett tag, vet inte nr, men de funkar att kolla p filmer ibland.

Det beror inte p dlig hastighet eller att den mste buffra utan den bara fryser, nn som vet varfr?

//NitroxX

EDIT: Mrkte nu att de fungerar om ja startar om hela weblsaren, men r det ngon som vet vad detta uppkommer av?

vad fr webblsare anvnder du?

Mitt frsta tips r att du installerar om flash p din datror
Citera
2008-04-19, 19:21
Medlem
mannen89s avatar
ladda ner senaste flash player om det inte blir bttre testa byt webblsare testa tex mozilla firefox.
Citera
2008-04-19, 20:58
Medlem
Rands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mannen89
ladda ner senaste flash player om det inte blir bttre testa byt webblsare testa tex mozilla firefox.

Nah inte riktigt, hnder samma sak fr mig ibland och jag sitter p FF.
Startar dock om webblsaren s funkar det men det r lite jobbigt
Citera
2008-04-19, 21:50
Medlem
danns avatar
har samma problem i firefox, ljudet r borta plus att filmen fryser sig.. jobbigt att ppna skit explorer bara fr att anvnda youtube
Citera
2008-04-20, 11:01
Medlem
NitroxXs avatar
Japp, anvnder ocks FF, hatar IE >_<

Ska testa installera om Flash player

Dremot e de ju svrt o veta om de hjlper eftersom problemet bara uppkommer ibland.
Citera
2008-04-20, 14:07
Medlem
kvints avatar
Testa rensa cachet/tillflliga internetfiler i webblsaren, hjlper ibland. Annars kan man kolla om man kr det senaste flash plugin'et fr sin webblsare hr, om inte s br man uppdatera och se om det hjlper.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in