2008-04-19, 03:22
Medlem
NitroxXs avatar
Tjena! Vet inte om de e rätt tråd o posta i men...

Jag har ett problem med Youtube och andra flashfilmer på internet ibland, Filmen laddas men sen spelas bara 2 sekunder upp innan filmer fryser.
Detta uppstår inte förrän efter ett tag, vet inte när, men de funkar att kolla på filmer ibland.

Det beror inte på dålig hastighet eller att den måste buffra utan den bara fryser, nån som vet varför?

//NitroxX

EDIT: Märkte nu att de fungerar om ja startar om hela webläsaren, men är det någon som vet vad detta uppkommer av?
Senast redigerad av NitroxX 2008-04-19 kl. 03:24.
Citera
2008-04-19, 12:36
Medlem
massamulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NitroxX
Tjena! Vet inte om de e rätt tråd o posta i men...

Jag har ett problem med Youtube och andra flashfilmer på internet ibland, Filmen laddas men sen spelas bara 2 sekunder upp innan filmer fryser.
Detta uppstår inte förrän efter ett tag, vet inte när, men de funkar att kolla på filmer ibland.

Det beror inte på dålig hastighet eller att den måste buffra utan den bara fryser, nån som vet varför?

//NitroxX

EDIT: Märkte nu att de fungerar om ja startar om hela webläsaren, men är det någon som vet vad detta uppkommer av?

vad för webbläsare använder du?

Mitt första tips är att du installerar om flash på din datror
Citera
2008-04-19, 19:21
Medlem
mannen89s avatar
ladda ner senaste flash player om det inte blir bättre testa byt webbläsare testa tex mozilla firefox.
Citera
2008-04-19, 20:58
Medlem
Rands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mannen89
ladda ner senaste flash player om det inte blir bättre testa byt webbläsare testa tex mozilla firefox.

Nah inte riktigt, händer samma sak för mig ibland och jag sitter på FF.
Startar dock om webbläsaren så funkar det men det är lite jobbigt
Citera
2008-04-19, 21:50
Medlem
danns avatar
har samma problem i firefox, ljudet är borta plus att filmen fryser sig.. jobbigt att öppna skit explorer bara för att använda youtube
Citera
2008-04-20, 11:01
Medlem
NitroxXs avatar
Japp, använder också FF, hatar IE >_<

Ska testa installera om Flash player

Däremot e de ju svårt o veta om de hjälper eftersom problemet bara uppkommer ibland.
Citera
2008-04-20, 14:07
Medlem
kvints avatar
Testa rensa cachet/tillfälliga internetfiler i webbläsaren, hjälper ibland. Annars kan man kolla om man kör det senaste flash plugin'et för sin webbläsare här, om inte så bör man uppdatera och se om det hjälper.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in