• 1
  • 2
2008-04-18, 15:03
Medlem
Nån som vet nåt om detta milfiga kommunalråd i Skara ?
Av Bert Karlsson utnämnd till Sveriges sexigaste kommunalråd.
Citera
2008-04-18, 15:09
Medlem
Såhär ser hon ut: http://www.riksdagen.se/upload/bilde...274913_max.jpg

MILF vet jag inte om jag kan kalla det?
Citera
2008-04-18, 15:17
Bannlyst
Hoppsan! Smaken är lite olika....
Citera
2008-04-18, 15:29
Medlem
Påminner mer om en smält plasthink tycker jag!
Citera
2010-08-06, 17:27
Medlem
vet att de e gamal tråd.. men faktiskt min kompis mamma :O!
Citera
2011-09-01, 13:37
Medlem
Charlottes man var restaurangägare . Blev polisanmäld för att ha gjort sexuellanärmanden . Två kvinnliga anställda gjorde varsin anmälan . Dessutom skyldig till skattebrott .

Något man inte talar högt om i Skara .Restaurangen slog igen . Inte ens den lokalatidningen (blå) skrev nämnvärt om händelsen.
Det blev kris i förhållandet men levde ändå ihop . Charlotte i huset och mannen i garaget .
Dom bor fortfarande ihop , men slipper garaget. Han gör diskreta inhopp på systemet med sportbag när han inhandlar alkohol .

Charlotte är numera på nedåtgående . Har en önskan att komma in i riksdagen men har passerats av lokal yngling , på moderata riksdagslistan
Citera
2011-09-01, 18:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karlssonb
Charlottes man var restaurangägare . Blev polisanmäld för att ha gjort sexuellanärmanden . Två kvinnliga anställda gjorde varsin anmälan . Dessutom skyldig till skattebrott .

Något man inte talar högt om i Skara .Restaurangen slog igen . Inte ens den lokalatidningen (blå) skrev nämnvärt om händelsen.
Det blev kris i förhållandet men levde ändå ihop . Charlotte i huset och mannen i garaget .
Dom bor fortfarande ihop , men slipper garaget. Han gör diskreta inhopp på systemet med sportbag när han inhandlar alkohol .

Charlotte är numera på nedåtgående . Har en önskan att komma in i riksdagen men har passerats av lokal yngling , på moderata riksdagslistan
Som f d skaraborgare vill jag minnas att Skaratidningen inte är blå utan liberal.
Citera
2011-09-01, 19:33
Medlem
Folkpartiets symbol är en blåklint och politiskt står långt åt höger .

Men , Du har rätt . Tidningen är liberal (blå)

En av tidningens journalister tycker att Charlotte borde få stå staty i Skara i framtiden
Citera
2011-09-18, 16:23
Medlem
Camdreas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlssonb

Charlotte är en kompetent, trevlig och duktig person, som jag hoppas kommer in i riksdagen. Om hon har "passerats av en lokal yngling", så hoppas jag vid Gud att det inte är J**k** G*****n. Denna åsikt tror jag delas av de flesta som vet vem denne "yngling" är.
Citera
2011-09-18, 21:25
Medlem
Jo , så är det . Kan numera titulera sig "ersättare i Riksdagen" . Vilket han också gör i lokalpressen när han skriver på insändarsidan .
Har inget personligt imot någon av dem. Bara Moderater över huvudtaget .
Citera
2012-01-26, 01:42
Medlem
Challezs avatar
Vem skulle denne lokala yngling vara?
Citera
2012-02-16, 23:38
Medlem
Homebrews avatar
jo Charlotte har ju skött Skara riktigt snyggt . Här ges inte några ölskänkningstillstånd ut alls om man nu inte råka vara gift med personen i fråga, sen gick det som det gick med mannens resturang. Hoppas "kärringa" snart hamnar där hon hör hemma
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in