Hey!
Jag vettifasen vad jag har gjort med min docka, men den fungerar inte riktigt som den skall. Jag minns att nr jag installerade Leopard (typ i Oktober/November) skulle jag haxxa med dockan och s. Har fr mig att jag ndrade lite utseende och placering m.m.
Nu ville jag ndra utseendet igen, men den vill inte, tror inte den fungerar riktigt som den skall.
Problemen:
1. Dockan r placerad till vnster p skrmen, men inte i mitten av vnstra sidan, utan nere i hrnet och uppt.
2. Jag laddade ner CandyBar 3, och hittade en fin bakgrund m.m till dockan, men den vill inte byta. Enda sttet jag kunde ndra bakgrunden var om jag placerade dockan nere p skrmen istllet. Men d kommer vi till problem #3.
3. Har jag dockan nertill s har den en tendens att placera sig frn hgerkanten och in mot mitten. Tror detta kan ha med mitt haxxande i Oktober/November att gra.. (?)
Har provat att ta "Restore Dock" i CandyBar, men inget hnder..
Har ngon nn id p hur jag kan terstlla min docka till det normala (som den sg ut nr jag frst installerade Leopard?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!