2008-04-18, 00:01
Medlem
Tjejer tänder ni på att se negrer med stora kukar i porrfilmer?
Citera
2008-04-20, 19:05
Medlem
supermassives avatar
Nej jag gillar inte negerkukar, dock brukar jag skämta om sådana 30-cm långa med mina vänner och pojkvän. Fast det är en helt annan historia.

Och jag gillar inte porrfilmer med svarta är för att jag kan inte få till det riktigt. Jag blir inte precis tänd på det. Jag vet inte ens hur jag ska kunna förklara. Så svårt är det.
Citera
2008-04-20, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Nej jag gillar inte negerkukar, dock brukar jag skämta om sådana 30-cm långa med mina vänner och pojkvän. Fast det är en helt annan historia.

Och jag gillar inte porrfilmer med svarta är för att jag kan inte få till det riktigt. Jag blir inte precis tänd på det. Jag vet inte ens hur jag ska kunna förklara. Så svårt är det.

Äntligen en tjej som skriver

Har du sett några porrfilmer med Sean Michaels eller Lexington Steele?
Dessa är mina favoritskådisar iallafall.

Jag själv tycker de festa manliga porrstärnor i regel ser avtändande ut svarta som vita,, lönnfeta mm.
Sean michaels o Lex Steele är undantag vältränade atletiska kroppar ser bra ut o stora kukar, kan tänka mig många tjejer tänder på dem men jag vet inte.
Citera
2008-04-20, 20:32
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cabin
Äntligen en tjej som skriver

Har du sett några porrfilmer med Sean Michaels eller Lexington Steele?
Dessa är mina favoritskådisar iallafall.

Jag själv tycker de festa manliga porrstärnor i regel ser avtändande ut svarta som vita,, lönnfeta mm.
Sean michaels o Lex Steele är undantag vältränade atletiska kroppar ser bra ut o stora kukar, kan tänka mig många tjejer tänder på dem men jag vet inte.

Haha nej, det blir inte så mycket porrtittande för min del. Jobbar en del + att jag vill helst se porr med min kille, men han sitter så mycket vid WoW och verkar inte riktigt tända på att se något sådant med mig, så ja.. det blir då inte så mycket.

Iofs det har du rätt i. Jag kommer ihåg en gammal porrfilm jag såg när jag var yngre, där alla vita män hade fula feta mustacher och regnskogar till hår, både uppe och nere.
Citera
2008-04-21, 00:42
Medlem
herpesvårtas avatar
En svart monsterkuk får mig att vilja bli lesbisk. Inget som överhuvudtaget tänder mig vill säga...
Citera
2008-04-21, 01:31
Medlem
Det är väl inget att tända på? Nej tack
Citera
2008-04-21, 02:04
Medlem
Citat:
Verkar överskattat om man går efter denna tråden. Trodde niggersnopp va the shit bland svenska kvinnorna men, man ser ju ofta svenska tjejer med sina små mulattungar på stan tex.

Kan kanske beror på att du uppmärksammar dig kanske en del på just dessa mammor och ungar?
Citera
2008-04-21, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighParadise
Kan kanske beror på att du uppmärksammar dig kanske en del på just dessa mammor och ungar?

Kanske omedvetet , bara lagt märke till det på sistone när man går omkring på stan ser en vit tjej med barnvagn så sitter det ofta en mulattunge där.
Aha då förstår man vad hon föredrar
Citera
2008-04-21, 02:34
Medlem
Citat:
Kanske omedvetet , bara lagt märke till det på sistone när man går omkring på stan ser en vit tjej med barnvagn så sitter det ofta en mulattunge där.

Jo finns en del sådana här också.. Men det finns det väl överallt. Dock förstår jag inte hur man kan fixera sig just vid en "färg". Visst om de verkligen fattar tycke för varandra och allt detdär..

Men har svårt att tro att så många gör det. Fördomsfull, kanske det. Men jag tycker att det verkar gå lite väl snabbt från att man sett dem ute tillsammans och sedan helt plötsligt från ingenstans så finns det en stor mage med i bilden. Och helt plötsligt en familj på 2-4 barn...

Hm.. vet inte riktigt hur vidare jag ska formulera mig.
Citera
2008-04-21, 03:16
Medlem
MaeWests avatar
Har sett en jädrans massa p-film,och om man vill se ett redigt bonkande,så kan jag verkligen rekommendera p-rullar med en välhängd neger och en slampig tjej,hudfärg oväsentligt.

Negrer i p-rulle brukar tillhöra den vältränade skaran,dvs fast,muskulös häck,schyssta lårmuskler,bra,musklad överkropp och välbyggda armar.

Lite skillnad mot de sladdriga,lönnfeta,vita män som med skvalpande pung försöker penetrera en kvinna!

Och vad har i grund och botten hudfärg med visuell porr att göra?
Men att se en asiatisk snopp kan vara väldigt upplyftande för en komplexfylld svensk,eftersom de har de i särklass minsta snopparna!
Vilket betyder att om du som kille vill ha en trång fitta,så satsa på en asiatisk kvinna!
Citera
2008-04-21, 08:05
Medlem
MiniMarängs avatar
Nej det gör jag inte. Ofta är det ju verkligen enorma monsterkukar med, skrämmande.

Å andra sidan har jag vänninor som endast tänder på negrer så... alla är vi olika.
Citera
2008-04-21, 09:15
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:

Selektivt minne. Jag ser då ytterst sällan mulattungar. Att negerpenisar skulle vara större i genomsnitt är en myt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in