2008-04-21, 16:00
Medlem
Spinnacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lil Wayne
svenskar hhaha

Blattar hahaha.

On topic: Det är lustigt att många killar verkar gå igång på det mer än vad tjejerna gör. Som om att alla kvinnor egentligen suktar efter negerkuk men inte kan unna sig p.g.a samhällets normer.

Ni har kollat för mycket på blacksonblondes/mydaughtersfuckingablackdude/Interracial-whatever.

Alla svarta män är inte stora, statistiska undersökningar visar att skillnaden är ytterst marginell, nästan ingen alls. Storleken HAR betydelse, men bara för det så är inte störst=bäst. Porrsaktriser tar de jobb som erbjuds, interracial är ett vanligt förekommande tema som tilltalar Sizequeens & män med penisavund/komplex/cuckold-tendeser, porrens storkonsumenter med andra ord.
Citera
2008-04-21, 16:09
Medlem
[quote=MaeWest]Har sett en jädrans massa p-film,och om man vill se ett redigt bonkande,så kan jag verkligen rekommendera p-rullar med en välhängd neger och en slampig tjej,hudfärg oväsentligt.

Negrer i p-rulle brukar tillhöra den vältränade skaran,dvs fast,muskulös häck,schyssta lårmuskler,bra,musklad överkropp och välbyggda armar.

Har du någon/ några favoritskådisar?
Citera
2008-04-22, 09:31
Medlem
Tony Cliftons avatar
*OT, Trams och Chatt raderat*

Nästa person som går OT i denna tråd får en tillsägelse!
Håll er till topic annars låser jag tråden!/MOD
Citera
2008-05-02, 11:15
Medlem
blondiies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cabin
Tjejer tänder ni på att se negrer med stora kukar i porrfilmer?

Vill inte låta elak eller nå.. Men ABSOLUT INTE!
Spolar alltid förbi om de är mörkhyade, så spelar ingen roll om det är en kille eller tjej, jag tänder inte på det.
Citera
2008-05-05, 16:21
Medlem
Får lite en känsla av att det är mest vi killar som tänder på att se tjejer bli påsatta av "en stor negerkuk". Kanske för att vi är lite sadistiskt lagda eller för att vi gillar att känna oss sexuellt underlägsna...
Citera
2008-05-05, 16:53
Medlem
Poe09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av penisen
Får lite en känsla av att det är mest vi killar som tänder på att se tjejer bli påsatta av "en stor negerkuk". Kanske för att vi är lite sadistiskt lagda eller för att vi gillar att känna oss sexuellt underlägsna...
Detta stöder din teori: http://needy-girl.blogspot.com/2008/03/mailkonversation.html
Citera
2008-06-03, 19:17
Bannlyst
inte dom tjejer jag vet om...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem