2008-04-17, 00:16
Medlem
Kats avatar
Hjälp! Jag ska söka ett jobb där det, förutom det jag kan, är en fördel om man har lite koll på Episerver. Det har inte jag! Hjälp mig så att jag iallafall inte LÅTER helt nollad på området!
Jag kan Dreamweaver en smula, finns det likheter?
Citera
2008-04-17, 00:23
Medlem
werss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kat
Hjälp! Jag ska söka ett jobb där det, förutom det jag kan, är en fördel om man har lite koll på Episerver. Det har inte jag! Hjälp mig så att jag iallafall inte LÅTER helt nollad på området!
Jag kan Dreamweaver en smula, finns det likheter?

Nej inte alls.
Jag har jobbat en del med episerver 4 och 5
Episerver är ett färdigt skall för publicering av hemsidor, som användare skapar med enkla mallar. Kolla te.x på stockholms läns landstings sida.. www. sll.se, även administratörer sköter all. editering och publicering i webbgränssnittet.. man loggar ofta in som användaren te.x www.sll.se/admin

Du sätter dig in i Episerver på nolltid, inga problem.
Citera
2008-04-17, 01:31
Medlem
Kats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wers
Nej inte alls.
Jag har jobbat en del med episerver 4 och 5
Episerver är ett färdigt skall för publicering av hemsidor, som användare skapar med enkla mallar. Kolla te.x på stockholms läns landstings sida.. www. sll.se, även administratörer sköter all. editering och publicering i webbgränssnittet.. man loggar ofta in som användaren te.x www.sll.se/admin

Du sätter dig in i Episerver på nolltid, inga problem.

I love you. När du skriver "skall" menar du skal va? Eller är det här ännu ett fack-uttryck i datavärlden som alla andra fattar, utom jag..?
Citera
2008-04-17, 02:24
Medlem
CodeMANs avatar
Citat:
I love you. När du skriver "skall" menar du skal va? Eller är det här ännu ett fack-uttryck i datavärlden som alla andra fattar, utom jag..?
Ja, han menar "skal", EPIServer är ett någonslags CMS-verktyg.
Citera
2008-04-21, 10:33
Medlem
werss avatar
Citat:
Ja skal, skall det vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in