2008-04-17, 00:16
Medlem
Kats avatar
Hjlp! Jag ska ska ett jobb dr det, frutom det jag kan, r en frdel om man har lite koll p Episerver. Det har inte jag! Hjlp mig s att jag iallafall inte LTER helt nollad p omrdet!
Jag kan Dreamweaver en smula, finns det likheter?
Citera
2008-04-17, 00:23
Medlem
werss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kat
Hjlp! Jag ska ska ett jobb dr det, frutom det jag kan, r en frdel om man har lite koll p Episerver. Det har inte jag! Hjlp mig s att jag iallafall inte LTER helt nollad p omrdet!
Jag kan Dreamweaver en smula, finns det likheter?

Nej inte alls.
Jag har jobbat en del med episerver 4 och 5
Episerver r ett frdigt skall fr publicering av hemsidor, som anvndare skapar med enkla mallar. Kolla te.x p stockholms lns landstings sida.. www. sll.se, ven administratrer skter all. editering och publicering i webbgrnssnittet.. man loggar ofta in som anvndaren te.x www.sll.se/admin

Du stter dig in i Episerver p nolltid, inga problem.
Citera
2008-04-17, 01:31
Medlem
Kats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wers
Nej inte alls.
Jag har jobbat en del med episerver 4 och 5
Episerver r ett frdigt skall fr publicering av hemsidor, som anvndare skapar med enkla mallar. Kolla te.x p stockholms lns landstings sida.. www. sll.se, ven administratrer skter all. editering och publicering i webbgrnssnittet.. man loggar ofta in som anvndaren te.x www.sll.se/admin

Du stter dig in i Episerver p nolltid, inga problem.

I love you. Nr du skriver "skall" menar du skal va? Eller r det hr nnu ett fack-uttryck i datavrlden som alla andra fattar, utom jag..?
Citera
2008-04-17, 02:24
Medlem
CodeMANs avatar
Citat:
I love you. Nr du skriver "skall" menar du skal va? Eller r det hr nnu ett fack-uttryck i datavrlden som alla andra fattar, utom jag..?
Ja, han menar "skal", EPIServer r ett ngonslags CMS-verktyg.
Citera
2008-04-21, 10:33
Medlem
werss avatar
Citat:
Ja skal, skall det vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in