Det står "=mh_lolz" i slutet av varje YT-länk, exempelvis när man ska gå till sin historik eller sina favoriter. Jag kommer dock inte vidare. Är det några jävla hackers i farten eller?
Har problem jag med.
Har svårt att komma in.
OCH NÄR JAG KOMMER IN STÅR DET ATT JAG HAR DÅLIGT Innehålls-ID-anspråk RÖTT.
Sen när jag uppdaterar så blir det grön i kontoinställningarna...
YOUTUBE HAR LYCKATS IGEN....
Är ju jätte vanligt att de drift-sätter en ny funktion sen krånglar hela tuben...
för er som inte kommer in fortfarande beror det förmodligen på överbelastning på servrarna, felix hoppade från 39km höjd för ett tag sen och YT hade livestream och därav överbelastningen.
Har buffringsproblemet löst sig för er andra också?
Det har inte hänt en enda gång för mig på tre dagar nu, förut hände det rutinmässigt på den stora majoriteten av klipp.
Det har inte hänt en enda gång för mig på tre dagar nu, förut hände det rutinmässigt på den stora majoriteten av klipp.
Jag har faktiskt inte heller stött på något av det problemet, dock så brukar jag inte tänka på det bara att det kan vara sjukt störande.
Ja det verkar vara bättre nu av någon anledning. Har ännu inte "tunnlat" som jag tänkte testa efter förslag här i tråden. Det verkar jag slippa om detta håller i sig.