Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2011-06-10, 01:46
Medlem
http://www.youtube-mp3.org/ Denna använder jag
Citera
2011-06-10, 05:10
Medlem
slafsits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AaFastNee
^This

Snabb, bra kvalitet, gör det den ska. Finns som tilläg till firefox också så att du direkt under videon kan trycka convert och en ny flik öppnas som gör det

Åfan, det hade jag ingen tanke på! Fint som snus!
Citera
2012-09-17, 08:58
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
*** Den enda tråden om kortare YouTube-frågor ***

Den förra tråden har blivit lite väl stor och oöverskådlig, och dessutom full med inaktuell info så därför blir det dags för en ny.

I den här tråden hör kortare YouTube-frågor hemma, men längre diskussioner kan med fördel tas i egna trådar.

// Mod
Citera
2012-09-30, 14:10
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Tjena, kanske fel tråd att fråga men here goes:

Finns det något sätt att använda sig av thumbnails på sina videos trots att man inte har ett partnership?

Har googlat och kikat på tuben men verkar inte som det funkar för mig, det jag testat.

Vet ni om hur man gör det ordentligt? Är det även OK för youtube om man använder sig utav det även fast man inte är partner?

Tacksam för svar
Citera
2012-09-30, 20:48
Medlem
Hej!
Vet inte om jag är i rätt tråd, flytta i så fall.
Har problem med mitt youtube. När jag försöker kolla på ett youtubeklipp så börjar det alltid lagga. Det började för ungefär en månad sen. Det börjar med att bilden stannar med ljudet fortsätter. Sen stannar ljudet med. Sen hoppar den till där den borde vara och sen fortsätter den göra samma problem. Eller så stannar den och vill inte fortsätta. Det händer inte när jag använder windows media player eller VLC. Inte heller när jag är inne på någon annan internet sida och kollar på videoklipp.

Vad borde jag göra?
Citera
2012-09-30, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApocalypseDude
Tjena, kanske fel tråd att fråga men here goes:

Finns det något sätt att använda sig av thumbnails på sina videos trots att man inte har ett partnership?

Har googlat och kikat på tuben men verkar inte som det funkar för mig, det jag testat.

Vet ni om hur man gör det ordentligt? Är det även OK för youtube om man använder sig utav det även fast man inte är partner?

Tacksam för svar

Nej du behöver inte vara Full YouTube Partner. Men det krävs att ditt konto har gott anseende och många visningar. Samt att du inte har fått en strike mot ditt konto...
Citera
2012-09-30, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PepparPaj
Hej!
Vet inte om jag är i rätt tråd, flytta i så fall.
Har problem med mitt youtube. När jag försöker kolla på ett youtubeklipp så börjar det alltid lagga. Det började för ungefär en månad sen. Det börjar med att bilden stannar med ljudet fortsätter. Sen stannar ljudet med. Sen hoppar den till där den borde vara och sen fortsätter den göra samma problem. Eller så stannar den och vill inte fortsätta. Det händer inte när jag använder windows media player eller VLC. Inte heller när jag är inne på någon annan internet sida och kollar på videoklipp.

Vad borde jag göra?

Prova byt webbläsare eller ominstallation av os.
Citera
2012-09-30, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evreka
jag har haft ett skumt problem nu i 1 månad

den visar att den har laddats, men ändå så stannar videon upp, det går på inte att spola fram eller bak. man måste uppdatera rutan flera gånger tills det funkar om man har tur. och ibland tror datorn att videon är slut fast jag ligger på mitten av klippet.

jag har senaste flash, varför händer detta?

Samma här, den gråa linjen laddas fullt men ändå stannar videon och sen måste man uppdatera sidan ;S sen händer det minst 1 gång till
Citera
2012-10-01, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crille132
Prova byt webbläsare eller ominstallation av os.

kan testa.. vill inte byta webbläsare, men kanske borde uppgradera? Och vad är os? (A)
Citera
2012-10-01, 08:51
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille132
Nej du behöver inte vara Full YouTube Partner. Men det krävs att ditt konto har gott anseende och många visningar. Samt att du inte har fått en strike mot ditt konto...

Aha okej, har inte många visningar då jag precis startat min kanal så får väl vänta tills senare med det antar jag.
Citera
2012-10-01, 17:27
Medlem
Varför buggar YouTube så förbannat mycket nuförtiden?

Varenda gång jag ska ladda någon YouTube-video så börjar den med att ladda normalt i några sekunder, sen saktar laddningen in oerhört mycket och gör sen ett tvärskutt framåt så att det ser ut som om laddningen blir klar jättefort - men egentligen upphörde laddandet där.
Varför håller det på så här?
Det är sjukt störande.
Citera
2012-10-01, 17:29
Medlem
Vad det beror på vet jag inte, men du är inte ensam om att störa dig på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in